دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جمع‌آوری وصیت‌نامه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و انتشار از رسانه ملی

جمع‌آوری وصیت‌نامه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و انتشار از رسانه ملی
رئیس سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: جمع‌آوری وصیت‌نامه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و انتشار از رسانه ملی ازجمله اقدامات این کنگره است.
کد خبر : 916858

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجلاسیه پایانی سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به منظور گرامی‌داشت ۷۲ تن از شهدای والامقام این دانشگاه امروز پنج‌شنبه برگزار شد. رونمایی از تمبر شهدا نیز در این مراسم انجام می‌شود. بهره‌برداری‌ها و افتتاح با نام و یاد شهدا در این دانشگاه از صبح امروز آغاز شده است.

بیژن رنجبر رئیس سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: فعالیت دانشگاه آزاد در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار ستودنی است و ما باید در این دانشگاه تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم تا فرهنگ ایثار  و شهادت را توسعه دهیم.

رنجبر با بیان اینکه تعداد قابل ملاحظه مسئولان از بین دانش‌آموختگان و مسئولانی است که به مرتبه شهادت رسیده‌اند، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیار زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

به گفته وی، ۷۲ تن در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شهید شدند که ۶۸ نفر از آن‌ها دانشجویان، ۳ نفر از اساتید و یک نفر از کارکنان دانشگاه هستند.

رئیس سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار اثربخشی برای برگزاری سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انجام شده است، ابراز کرد: اقدامات زیادی برای برگزاری این کنگره مانند فضاسازی، تبلیغات گسترده، طراحی و اجرای دیوار نگاره‌ها، نام‌گذاری اماکن به اسم شهدا، جمع آوری و مستندات سازی آثار شهدا و  چاپ آنان در قالب کتاب صورت گرفته است.

رنجبر افزود: جمع آوری وصیت نامه شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و انتشار از رسانه ملی از جمله اقدامات دیگر این کنگره است. ۲۰ مستند هم از زندگی ۲۰ شهید گردآوری شده است که از صداوسیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته