دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 18:28
غفاریان:

امکانات دانشگاه آزاد در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی‌گیرد

امکانات دانشگاه آزاد در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی‌گیرد
مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه ۲ دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد که امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی‌گیرد.
کد خبر : 916558

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد غفاریان مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه ۲ دانشگاه آزاد اسلامی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای این دانشگاه که به میزبانی واحد سلماس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای همراه با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی باید در بسترسازی برای مشارکت گسترده مردم و جوانان و کمک برای انتخاب اصلح در این انتخابات باید نقش‌آفرینی کنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌یک از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار هیچ نامزد خاصی قرار نمی‌گیرد، افزود: فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در طول ایام تبلیغات صرفاً برنامه‌ریزی برای مشارکت گسترده آحاد مختلف جامعه در انتخابات با برگزاری نشست‌ها و جلساتی با حضور کارشناسان است.

مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه ۲ دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح سیاست‌های انتخاباتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغی دکتر طهرانچی بیان کرد: دانشگاهیان با فراهم آوردن زمینه مشارکت و انتخاب اصلح در این انتخابات موجب مأیوس شدن دشمنان خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته