دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1403 - 11:27

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقشه شوم دشمنان را خنثی می‌کند

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقشه شوم دشمنان را خنثی می‌کند
فرماندار شهرستان ممسنی تأکید کرد که مردم شهرستان ممسنی مانند همیشه با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی، نقشه شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.
کد خبر : 916666

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای اطلاع‌رسانی شهرستان ممسنی با حضور عبدالکریم انصاری فرماندار شهرستان ممسنی، مریم ستوده دستیار فرماندار در امر مردمی‌سازی دولت و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان ممسنی در این نشست اظهار کرد: برگزاری انتخابات و عدم جانبداری از یک نامزد مشخص مانند انتخابات گذشته باید به‌عنوان یک تکلیف انقلابی سرلوحه متولیان امر باشد و فرمانداری ممسنی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انصاری افزود: مردم شهرستان ممسنی از دیرباز همواره از انتخابات استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و میزان استقبال مردم این شهرستان استان فارس شهره خاص و عام است و یقین داریم مردم با کمال آگاهی و بیداری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند و حضور مثبت خود را به نمایش می‌گذارند و نقشه دشمنان را در این زمینه خنثی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربه خوب برگزاری انتخابات متوالی چند ماه اخیر در شهرستان ممسنی و رستم خاطرنشان کرد: باید تعداد شعب و انتخاب صندوق‌ها براساس مخاطب باید تنظیم و جانمایی شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقشه شوم دشمنان را خنثی می‌کند

دستیار فرماندار شهرستان ممسنی در امر مردمی‌سازی دولت هم گفت: با توجه به پیشینه خوب، مثبت و همیشگی شهرستان‌های ممسنی و رستم در انتخابات مختلف، استقبال مردم را در این زمینه خوب و با شور ارزیابی می‌کنیم.

مریم ستوده افزود: باید با به میدان آوردن مردم، در‌های دیگر را به روی شهرستان به تبع سایر نقاط کشور باز کنیم.

حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری نقشه شوم دشمنان را خنثی می‌کند

وی افزود: در حوزه نظم نوین جهانی باید مردم را نقش‌آفرین ببینیم و بدانیم و زمینه مشارکت پرشور مردم در انتخابات را مهیا کنیم.

فعال فرهنگی هم متذکر شد: در شهرستان ممسنی شور و حال حضور و مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه ۱۴۰۳ طنین‌انداز و وحدت، اتحاد، همدلی و انسجام در تبعیت از شهدای خدمت بین مردم ممسنی مشهود است.

مصطفی زارع تبیین کرد: مردم شهرستان ممسنی در انتخابات ریاست‌جمهوری مانند سایر انتخابات‌ که رتبه‌های ممتاز کشوری و استانی در زمینه‌ مشارکت دارند شگفتی خواهند آفرید و وفاداری خویش را به نظام و انقلاب مثل همیشه اثبات خواهند کرد.

وی تأکید کرد: تمامی احزاب، گروه‌ها و جناح‌ها در شهرستان ممسنی وارد میدان شده‌اند و آماده‌ خلق حماسه‌ بی بدیل هستند و مطمئن باشید حضور مردم ممسنی در انتخابات پاسخی محکم و پشیمان‌کننده به دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود و بذر امید را در دل دوستداران انقلاب اسلامی خواهد کاشت.

این فعال فرهنگی همچنین پیشنهاد کرد که فرماندار شهرستان ممسنی با تمام گروه‌ها و جریانات سیاسی شهرستان ممسنیان، نخبگان، فرهنگیان، بازنشستگان، بازاریان، حوزوی‌ها و سایر اقشار جلسه‌ برگزار کرده و از ظرفیت متنفذین و معتمدین استفاده کند، امیدواریم از بستر فضای مجازی در مسیر جهاد تبیین استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته