دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1403 - 08:56

مشارکت حداکثری در انتخابات کلید توسعه و پیشرفت کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات کلید توسعه و پیشرفت کشور است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات کلید توسعه، پیشرفت، امیدآفرینی در کشور و ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.
کد خبر : 917484

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا یوسفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در نشست بصیرتی با موضوع انتخابات پیشرو، دانشگاه و مشارکت که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات نماد جمهوریت نظام مقدس اسلامی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی استبداد و برقراری نظام مردم‌سالاری دینی بر پایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تقریباً در هر سال یک انتخابات باشکوه برگزار شده که در دنیا چنین نظیری وجود ندارد.

وی حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات را کلید توسعه، پیشرفت، امیدآفرینی در کشور و ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی خواند و افزود: حضور پرشور و رأی بالای رئیس‌جمهور، پشتوانه‌ای قوی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با اشاره به اینکه سیدالشهدای خدمت شهید رئیسی در طول سه سال با کار و تلاش خستگی‌ناپذیر با خصوصیات اخلاقی کم‌نظیر، اعتماد به جوانان حرکت در مسیر انقلاب اسلامی خودباوری و حفظ عزت و کرامت مردم نصاب تازه‌ای را به وجود آورد و شاخصه‌های رئیس‌جمهور تراز را به‌روشنی تبیین کرد، گفت: انتخاب رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی ضرورتی غیرقابل‌انکار است.

یوسفی بیان کرد: به‌طور حتم حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح که از شاخصه‌های رئیس‌جمهور تراز به مانند شهید رئیسی برخوردار باشد برای ادامه روند پیشرفت کشور پراهمیت و حیاتی بوده؛ تعمیق آگاهی‌های سیاسی، رونق بخشیدن به فضای انتخاباتی و تبیین شاخصه‌های رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های خطیر دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه به‌ویژه در انتخابات پیش رو است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته