دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می‌دهند

خیرین با خدمت به آموزش و پرورش و آینده کشور فرهنگ کار خیر را توسعه می‌دهند
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شما خیرین به آموزش و پرورش و آینده کشور ، سرمایه انسانی درحال خدمت هستید، گفت: شما فقط یک بنا تاسیس نمی‌کنید؛ بلکه شما در کنار برپایی یک ساختمان آموزشی یک فرهنگ را گسترش می‌دهید.
کد خبر : 916337

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  بیست‌وششمین جشنواره  خیرین مدرسه‌ساز استان تهران با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، عباس زارع، مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز و علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: اصلی‌ترین سرمایه هر کشور سرمایه انسانی است .

وی با اشاره به تفاوت اساسی بین سرمایه انسانی و نیروی انسانی، تصریح کرد: نیروی انسانی دارای مهارت است و بهترین مکان برای تربیت سرمایه انسانی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز پرچم‌دار این امر مهم است، ادامه داد: این وزارتخانه دارای مأموریت‌های مختلف است و شاید نتواند به تنهایی این مأموریت‌ها را با موفقیت انجام دهد.

کریمیان حضور خیرین مدرسه‌ساز را مصداق حضور مردم در مأموریت آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: امروز شاهد احداث  بناهای مختلف آموزشی توسط خیرین هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شما خیرین به آموزش و پرورش و آینده کشور ، سرمایه انسانی درحال خدمت هستید، خاطرنشان کرد: شما فقط یک بنا تاسیس نمی‌کنید؛ بلکه شما در کنار برپایی یک ساختمان آموزشی یک فرهنگ کار خیر را گسترش می‌دهید.

وی خاطرنشان کرد: شما  خیرین معلم هستید و در کنار  ساخت بنا، فرهنگی را برپا کردید، دانش آموز با حضور در مدرسه  کار خیر را پیش از آموزش دروس یاد می‌گیرد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان‌های تهران در ادامه این مراسم اظهار کرد: به نیابت از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموزان در استان تهران از شما خیرین سپاسگزارم. همچنین از  آموزش و پرورش استان تهران تشکر می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر ستان‌های تهران افزود: احساس ما به سازمان نوسازی مدارس تهران این است که سازمان نوسازی خود خیری در زمینه مدرسه‌سازی است.

بهرامی ابراز کرد: اداره نوسازی تهران است ویک مجموعه خیرین و جهادی است و پا به پای خیرین در ساخت مدرسه پیشگام هستند.

وی با اشاره به خاطره از زمان تحصیل خود، عنوان کرد: ما در یک مدرسه مستهلک درس می‌خواندیم و ۱۲ مهر به ما اطلاع دادند که می‌توانید در منظقه ۲۱ فعلی که آماده بهره‌برداری است، تحصیل خود را ادامه دهید؛ این مدرسه اولین مدرسه‌ایی است که رئیس جامع خیرین ساختند و هم‌اکنون در بستر بیماری به سر می‌برند و امیدواریم که هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کنند. خوشحالم که پایان مقطع متوسطه خود را در این مدرسه درس می‌خواندم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته