دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 09:50

آقایی: بازی با مس برای پرسپولیس مثل تیغ دولبه است/ کسانی که چیزی در چنته ندارند با هوچیگری دنبال نتیجه‌گرفتن هستند

آقایی: بازی با مس برای پرسپولیس مثل تیغ دولبه است  کسانی که چیزی در چنته ندارند با هوچیگری دنبال نتیجه‌گرفتن هستند
مربی امید‌های پرسپولیس گفت: بازی با مس رفسنجان مانند تیغ دولبه است، اما اگر قرار بر قهرمانی پرسپولیس است باید برنده بازی باشد.
کد خبر : 914381

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه سرنوشت قهرمانی در بیست و سومین دوره لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد، اظهار کرد: پرسپولیس هفته قبل دست به کار بزرگی زد و برابر شمس آذر در قزوین برنده شد. تیمی که یقه هم مدعیان را گرفته بود در هر دو بازی رفت و برگشت به پرسپولیس باخت در حالی که در هیچ یک از بازی‌ها شاهد نمایش ضعیفی نبودیم، اتفاقاً خیلی هم پرسپولیس را اذیت کرد، فشار زیادی آورد و نشان داد حریف دست و پا بسته‌ای نیست. در هر دو بازی هم توانست به گل تساوی برسد، اما به خاطر جوانی و تجربه بیشتر پرسپولیس بازنده شد.

پرسپولیس از مس رفسنجان گل نخورد

وی ادامه داد: مس رفسنجان مانند شمس آذر چیزی برای از دست دادن ندارد. می‌آید تا نمایش خوبی داشته باشد و از اعتبار خود دفاع کند تا نامش در فوتبال ایران مطرح شود. بالاخره اگر بتواند پرسپولیس را متوقف و قهرمان لیگ را تغییر دهد بدون تردید این موضوع در آمار ادوار لیگ ثبت می‌شود. این موضوع همانند تیغ دو لبه است. می‌تواند یا خوب باشد. اگر قرار بر قهرمانی پرسپولیس است که استحقاق و لیاقت تصاحب چنین عنوانی را دارد باید برنده بازی باشد، هر چقدر هم حریف تیم خوب و آماده‌ای باشد. فرقی نمی‌کند بهترین یا بدترین روز مس رفسنجان باشد. پرسپولیس ظرفیت و توانایی بردن را دارد ولی باید باهوش و هوشیار عمل کند. احتمال گلزنی مس رفسنجان به پرسپولیس وجود دارد، اگر پرسپولیس گل نخورد، قطع به یقین گل می‌زند. مس تیمی است که فوتبال بسته و دفاعی ندارد، اما شم گلزنی بازیکنان تهاجمی این تیم بالاست.

دروازه‌بان شمس آذر گل به خودی نمی‌زد هم پرسپولیس برنده بود

مربی امیدهای پرسپولیس با اشاره به اینکه دوری از حاشیه اهمیت بالایی در هفته پایانی دارد، عنوان کرد: کسانی که چیزی برای عرضه در بساط آنها پیدا نمی‌شود با هوچی گری و داستان درست کردن به دنبال نتیجه هستند. کسانی که متاع و منش دارند بزرگی در رفتارشان پیداست. شمس آذر با تمام وجود بازی کرد و جنگید، اما بازنده شد و دلیلش تجربه کمتر این تیم از پرسپولیس است. وحید امیری در پایان بازی سراغ دروازه‌بان جوان شمس آذر رفت و به او دلداری داد که همه تلاش خود را کرد، اما چون بازیکن جوان و خامی است روی گل سوم اشتباه کرد و گل به خودی زد ولی اگر گل به خودی نمی‌زد هم، پرسپولیس ۲ بر یک برنده می‌شد. در فوتبال ما شلوغ کردن و هوچی گری باب شده، نمی‌توانند درون زمین نتیجه بگیرند، ضعیف‌تر هستند و به بازی تیم رقیب می‌پردازند. تیمی که بزرگ‌تر است با بازی‌های خوب خود شایستگی‌اش را ثابت می‌کند و با دوری از حاشیه به قهرمانی نزدیک می‌شود.

دلیلی ندارد قرارداد اوسمار تمدید نشود

آقایی در مورد اینکه تمدید قرارداد اوسمار ویرا برای فصل آینده تمدید شود، خاطرنشان کرد: قطع به یقین عملکرد یک مربی را با نتایجی که می‌گیرد می‌سنجند. چه فاکتور دیگری نیاز است که بتوان تشخیص داد امکان تمدید قرارداد با یک مربی وجود دارد. شکل بازی، نتایجی که می‌گیرد و مسائل حاشیه‌ای که بیرون و درون تیم وجود دارد، اوسمار که درون تیم مشکلی نداشته، بیرون تیم هم از او مشکلی دیده نشده و آرامش داشته، شکل بازی تیمش هم قابل قبول تماشاگران بوده، انصافاً پرسپولیس زیبا بازی می‌کند، تیم در سیر صعودی خوبی قرار دارد، به لحاظ نتیجه هم که موفق شده، چه دلیلی دارد که قرارداد او تمدید نشود. خودزنی است اگر قرارداد اوسمار تمدید نشود و سرمربی دیگری بیاورند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته