دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 15:56

معاون باشگاه شمس آذر: کم‌کاری؟ پاک‌ترین تیم لیگ هستیم/برای کسانی که شیطنت کردند متاسف هستم

معاون باشگاه شمس آذر: کم‌کاری؟ پاک‌ترین تیم لیگ هستیم برای کسانی که شیطنت کردند متاسف هستم
معاون ورزشی شمس آذر گفت: پاک‌ترین و ارزان ترین تیم لیگ برتر هستیم و به حیات خود ادامه می‌دهیم.
کد خبر : 914732

عباس مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه در خبر‌ها آمده بود سرپرست باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به کم کاری چند بازیکن شمس آذر در بازی با پرسپولیس اشاره کرده، اظهار کرد: حرف از کم کاری بازیکنی از شمس آذر بسیار اشتباه است. فصل گذشته در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل صعودمان به لیگ برتر قطعی شده بود، هر بازی با یکی از تیم‌های پایین جدول داشتیم و اگر باخت یا مساوی می‌دادیم به نفع تیم مقابل بود، با این حال یک بازی را مساوی کردیم و در پنج بازی بعدی برنده شدیم در حالی که نیازی به امتیاز‌های آن بازی‌ها نداشتیم.

وی ادامه داد: رسالت شمس آذر این نیست که در یک بازی کم کاری کند. مگر در بازی با استقلال که در تهران داشتیم، این شیطنت صورت نگرفت که گفتند نکونام به قزوینی‌ها فحش داده است، من چند قدم دورتر از نکونام بودم و اصلاً حرف زشتی از او نشنیدم. هر کسی از من سوال کرد، گفتم شیطنت رسانه‌ها است. رسالت تیم ما کم کاری نبوده و نخواهد بود. اشتباه فردی در هر مسابقه‌ای ممکن است رخ دهد. یعنی در هیچ دیداری بازیکنی دچار اشتباه فردی نشده، فقط در شمس آذر چنین اتفاقی افتاده است؟ مجموعه شمس آذر که پاک‌ترین تیم لیگ برتر است به حیات خود ادامه می‌دهد در حالی که ارزان‌ترین تیم لیگ است، بهترین کیفیت را با کمترین بودجه ارائه کردیم. بهترین تماشاچی و هواداران را داشتیم و دیگر از یک تیم چه می‌خواهند که ارائه نکردیم.  

معاون ورزشی باشگاه شمس آذر در مورد اینکه اگر کمیته اخلاق جوابیه‌ای از باشگاه شمس آذر در راستای چنین نامه‌ای بخواهد، تصریح کرد: کمیته انضباطی داریم و اینگونه نیست که بخواهند به ما اتهام بزنند. هر چیزی که در چشم مدیریت و مالکین باشگاه رصد می‌شود با اهمیت خواهد بود. حیثیت ما رسالت‌مان است. رسالت ما بهترین و پاک‌ترین بازی است. سلامت و کیفیت خود را نشان دادیم. متأسفم برای کسانی که شیطنت کردند و موضوعی که هنوز از سوی کمیته اخلاق بدون ابلاغیه بوده را رسانه‌ای کردند.‌ای کاش واقع‌بینانه به تیم شمس آذر و عملکردمان در فصل گذشته و این فصل نگاه می‌کردند، امروز با سپاهان بازی داریم و تمامی اعضای تیم با صددرصد توان خود تلاش خواهند کرد تا نتیجه بگیریم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته