دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 22:37

غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم! / فدراسیون و سازمان لیگ استقلال را دوم کردند+فیلم

غلامپور: ما جام کثیف به خانه نمی‌بریم!   فدراسیون و سازمان لیگ استقلال را دوم کردند+فیلم
مربی گلر‌های تیم استقلال گفت: جام ما جام شرافت بود و ما جام کثیف به خانه و باشگاهمان نمی‌بریم.
کد خبر : 914810

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهزاد غلامپور بعد از نایب قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقلال را امسال نایب قهرمان کردند، از راس این تصمیم گرفته شد، فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران برنامه‌شان این بود که استقلال امسال جام نگیرد و به هدفشان هم رسیدند، انشالله که من اشتباه کرده باشم اما پیش خدا مشخص است که این جام پاک برای استقلال و هوادارانش بود.

وی افزود: این جام پاک برای استقلال بود، ما جام کثیف خانه‌مان نمیبریم به باشگاه نمی‌بریم، این جام کثیف در باشگاه ما جایی نداره و فقط جام تمیز کسب می‌کنیم، سی هفته حق ما را خوردند، بروید و در بیاورید صحنه‌ها را، همین امروز هم گل آفساید زدند.

مربی گلرهای استقلال تاکید کرد: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند با یک‌سری آدمی که سری از فوتبال در نمیاوردند، آمدند و باشگاه را نابود کردند الان هم به این شکل تمام شد.

غلام÷ور در خصوص عملکرد حسینی گفت:ما همه از حسینی راضی هستیم، پارسال به ناحق خیلی حجمه روی او بود، حق او است در تیم ملی حضور پیدا کند و بازی کند، امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه رنگی نداشته باشند، حق او است بازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته