دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رتبه اول کنکور تجربی در گفت‌وگو با آنا:

کنکوری‌ها باید در هر تغییری بهترین عملکرد را نشان دهند

کنکوری‌ها باید در هر تغییری بهترین عملکرد را نشان دهند
رتبه اول کنکور تجربی ۱۴۰۲ گفت: در هر دو نوبت کنکور ۱۴۰۲ شرکت کردم و تمرکز زیادی روی امتحانات نهایی به علت مهم بودنشان داشتم، داوطلبان باید با هر تغییری بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند.  
کد خبر : 863535

پرهام مصطفوی رتبه اول کنکور تجربی ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: مطالعه جدی کنکور را از پایه دهم شروع کردم و ساعت مطالعه را پله‌ای افزایش دادم و از حدود ۷ ساعت سال دهم به ۱۱ ساعت سال دوازدهم رسیدم. 

وی افزود: در مدرسه سمپاد تحصیل کرده‌ام و قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران را دارم. 

مصطفوی تصریح کرد: به داوطلبان کنکوری سال‌های آینده پیشنهاد می‌کنم تلاش مستمر در مسیر کنکور داشته باشند و همیشه به درس خواندن خود در هر شرایطی ادامه دهند و دست از تلاش برندارند و با اراده و انگیزه حتما موفق می‌شوند. 

رتبه اول کنکور تجربی ۱۴۰۲ ادامه داد: استراحت کافی لازمه موفقیت در کنکور است، اما نباید مطالعه قطع شود و بنده در ایام نوروز هم درس می‌خواندم و حتی دیدار با اطرافیان هم داشتم. 

مصطفوی گفت: در هر دو نوبت کنکور ۱۴۰۲ شرکت کردم و تمرکز زیادی روی امتحانات نهایی به علت مهم بودنشان داشته‌ام و داوطلبان باید با هر تغییری بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. 

وی اضافه کرد: معدل دبیرستان بنده ۱۹.۷۲ شد و دلیل انتخاب رشته تجربی به علت علاقه به علوم طبیعی بود و تشویق خانواده و اطرافیانم هم تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته