دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام زمان ثبت‌ نام و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۳

اعلام زمان ثبت‌ نام و برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۳
سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان‌بندی ثبت‌ نام و برگزاری پنج آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
کد خبر : 864032

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس جدول زمان‌بندی آزمون‌های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ ثبت‌ نام پنج آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعم از نوبت اول و دوم کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد.

بر این اساس، ثبت‌ نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از ۲۱ آبان آغاز می‌شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد. این آزمون روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ثبت‌ نام مرحله دوم کنکور نیز از ۷ فروردین‌ سال آینده آغاز می‌شود و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد. این آزمون نیز ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیز روز‌های ۲۳ تا ۲۹ مهر امسال تعیین‌شده است و این آزمون چهارم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی از ۳۰ مهر تا ۶ آبان می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند و این آزمون نیز در چهارم اسفند امسال و هم‌زمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.

داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر سال آینده می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند این آزمون دوم شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

درنهایت ثبت‌ نام آزمون کاردانی ویژه فنی و حرفه‌ای از ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد این آزمون نیز جمعه دوم شهریور سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته