دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سقوط آزاد نرخ سکه کلید خورد؛

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت
سکه طرح جدید در بازار آزاد تهران، امروز سه شنبه ۱۵ آذر با ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز قبل (۱۴ آذر ماه) در قیمت ۱۷ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان ایستاد.
کد خبر : 818746

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری آنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات امروز سه شنبه ۱۵ آذر بازار آزاد تهران در کف کانال ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفت و بررسی ها نشان می دهد روند کاهشی آن به زیر این دامنه قیمتی نیز ادامه دارد.

در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۱۷ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان است که در مقایسه با آخرین قیمت معاملات دیروز بیش از ۴۰۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

سکه طرح قدیم که روز گذشته به کانال ۱۷ میلیون تومانی وارد شده بود، کاهش بیش از ۱۲۰ هزار تومانی نشان داد و به ۱۶ میلیون و ۹۸۶ هزار تومان افت کرد.

قیمت نیم و ربع سکه بدون تغییر نسبت به دیروز باقی ماند و کانال‌های به ترتیب ۱۰ و ۷ میلیون تومانی خود را حفظ کردند؛ نیم سکه امروز ۱۰ میلیون و ۱۳۰ هزار و ربع سکه ۷ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.

با این حال سکه گرمی رشد ۵۰ هزار تومانی را ادامه داد و به ۳ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.

**سکه بورسی

اوراق گواهی سلف موازی استاندارد سکه صادره از سوی بانک مرکزی که با نماد «سکه مرکزی» در حال عرضه در بازار سرمایه است دیروز رشد ۳۰۰ هزار تومانی داشت و به بالای ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

این در حالی است که امروز نماد سکه مرکزی در بازار سرمایه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی کاهش یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته