دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1401 - 10:29
شهردار منطقه ۱۴ تهران مطرح کرد؛

آیا اداره برق قصد جابجایی تیرهای برق را ندارد؟/عدم همکاری آموزش و پرورش برای ایجاد مهد کودک در سرای محلات

آیا اداره برق قصد جابجایی تیرهای برق را ندارد؟ عدم همکاری آموزش و پرورش برای ایجاد مهد کودک در سرای محلات
شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: در حال حاضر تیرهای معارض برق بعد از نوسازی و عقب نشینی منازل وسط کوچه‌ها باقی می‌ماند.
کد خبر : 810927

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: موضوع ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر تهران بسیار اهمیت دارد و بسته تشویقی در این زمینه ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ما پیگیر هستیم با مجموعه‌های مختلف تا بتوانیم سرمایه‌گذار و مردم را ترغیب کنیم در بافت فرسوده اقدام به نوسازی کنند.

شهردار منطقه ۱۴ درباره میزان سرانه‌های فضای سبز منطقه گفت: بخشی از منطقه ۱۴ سرانه فضای سبز بالا و برخی هم دارای کمبود سرانه فضای سبز است که موضوع افزایش سرانه فضای سبز را در دستور کار داریم.

سالاری پور با بیان اینکه ۵ باغ در محله شیوا وجود دارد گفت: تیرهای معارض برق بعد از نوسازی و عقب نشینی منازل وسط کوچه‌ها باقی می‌ماند.

وی با اشاره به عدم همکاری اداره برق با شهرداری ادامه داد: تیرها را اداره برق کمک به جابجایی نمی‌کند و باید در این زمینه اداره برق به ما کمک کند.

شهردار منطقه ۱۴ بیان کرد: عرض معبر خیابان کرمان تغییر پیدا کرده و ما بک بوستان شهری را در محدوده این خیابان شروع به ساخت کرده‌ایم.

وی درباره سرانه مهد کودک در منطقه ۱۴ گفت: ما نیاز بالایی به دبستان و مهد کودک در منطقه دارین و باید آموزش و پرورش اجازه برگزاری پیش دبستانی و مهدکودک را در سرای محلات به ما بدهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: مهد کودک منطقه ۱۴
ارسال نظر
هلدینگ شایسته