دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اقدام مثبتی در جهت حمایت از تولیدات داخلی در تلویزیون/ چرا نوشت‌افزار ایرانی بخریم؟

اقدام مثبتی در جهت حمایت از تولیدات داخلی در تلویزیون  چرا نوشت‌افزار ایرانی بخریم؟
برنامه 《نسیما》 در تازه‌ترین قسمت خود به سراغ نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی رفته تا نشان دهد که علت تمایل خانواده‌های ایرانی به خرید نوشت افزار ایرانی چیست.
کد خبر : 804476

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، برنامه تلویزیونی《نسیما》، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی، یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه نسیم است که به عنوان تنها دوربین مخفی تلویزیون هر هفته در دو قسمت به مسائل روز جامعه می‌پردازد و قصد دارد با ایجاد چالش‌های موقعیت، مخاطب را در برابر مسائل روزمره به فکرکردن تشویق کند.

《نسیما》تاکنون در ۲۰ قسمت با موضوع‌هایی مختلفی بر روی آنتن شبکه نسیم رفته است. آخرین قسمت این دوربین مخفی به سراغ قشر زحمتکش غسالان رفته بود تا با نمایش دادن سختی‌های کاری این قشر واکنش‌های عمومی به این کار را نشان دهد. 

برنامه 《نسیما》 در تازه‌ترین قسمت خود با توجه به نزدیکی به ماه مهر و بازگشایی مدارس، سراغ نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی رفته است تا ابتدا نشان دهد که علت تمایل خانواده‌های ایرانی به خرید نوشت افزار ایرانی چیست و ثانیا اقدامی در جهت حمایت از تولیدات داخلی داشته باشد.

در این قسمت دو بازیگر که یک مادر-اعتقادی به نوشت افزار ایرانی ندارد- به اصرار و همراه دوست خود به نمایشگاه رفته تا برای فرزند دوست خود نوشت افزار ایرانی بخرند و در مقابل بازیگر مردی که خود از واردکنندگان نوشت افزار خارجی است و با حضور در این نمایشگاه درصدد است تا علت تمایل مردم به خرید نوشت افزار ایرانی را جویا شود و همچنین با استدلال‌هایی قصد دارد مراجعین نمایشگاه را از خرید نوشت افزار ایرانی منصرف کند که نسیما قصد دارد واکنش مردم در این موضوع را از طریق دوربین مخفی به نمایش دربیاورد.

برنامه تلویزیونی 《نسیما》 به دلیل موضوع محور بودن و اینکه براساس اتفاقات روز و تقویمی تولید می‌شود، زمان مشخصی ندارد ولی هر هفته با دو قسمت میهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود. 

عوامل این برنامه عبارت‌ هستند از: تهیه کننده و کارگردان : پرهام عمرانی، سردبیر و جانشین تهیه کننده : هدیه بیدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز : زهرا کاظمی، مدیر خلاقیت: حسین شکیب راد، نویسنده: زهرا رحیم حسینی، مدیر روابط عمومی: محمد مهدی احمدی، تدوینگر: علیرضا دباغ زاده، گرافیست و تیتراژ: حامد فرهی، طراح لوگو: احسان حسینی، مدیر تصویربرداری: محمد اعلایی، صدابردار: امین اسدی، دستیار صدا: مهدی محمددوست، گریم: فرزاد عباسی، عاطفه رضایی، مسئول هماهنگی: محمدعلی میرزایی، مسئول هنروران: کبری بختیاری، مدیر تولید: محمود مرزبان، تبلیغات فضای مجازی: سجاد حکیمی، مائده حیدری، گرافیست مجازی: مائده ایرانیان نیا، عکاس : پرهام عاشوری، اتاق فکر: حسین شکیب راد، مسعود آهنچی، امیر اردلانی، عباس روزمه، امیر چمنی، زهرا رحیم حسینی، حسین کبیری، حمید براتی، صادق عمرانی، مهتاب سرشک، آرسام سلطانی، علی اصغر رضایی، محمدداوود آبادی، تصویربرداران: محسن مقصودی، الیاس صادقیان، امیرمهدی حاجی پروانه، سینا عباسی، مهدی سهرابی، پیمان باقری، مرصاد ارکی، مبین نسرین فر، جواد گرگانی.

انتهای پیام/۱۱۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب