دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 14:23

تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی قضایی با آرمان امام(ره)/ آیت‌الله آملی لاریجانی: نظام متکی بر آرای مردم است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نمونه‌ای بی‌بدیل در جهان است گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) این نظام متکی بر آرای مردم است.
کد خبر : 66355

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و با حضور در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و درود بر ارواح پاک امام راحل و ارواح طیبه شهدا اظهار کرد: این ایام، ایام فرخنده‌ای برای ملت ایران است و انقلاب اسلامی بی‌بدیل در تاریخ منطقه و جهان بوده است.


وی افزود: معمار بزرگ انقلاب با ارشادات خود مردم را به انقلاب تحریز کردند و نمونه‌ای در جهان نداشت و حاصل آن نظام جمهوری اسلامی به صورت مردم‌سالاری بوده است.


رئیس دستگاه قضا ادامه داد: معماری این نظام یک معماری دقیق و فنی‌ است و در جهان امروز نمونه دیگری ندارد و اهمیت این نظام اتکا به آرای مردم است.


آملی لاریجانی اضافه کرد: حضرت امام در مواضع مختلف این مطلب را تأکید می‌فرمودند که این نظام متکی به آرای مردم است.


وی افزود: تا زمانی که مردم در صحنه حاضر باشند این انقلاب بیمه خواهد بود و تعالی و تکامل این نظام در این صورت تضمین شده خواهد بود.


رئیس قوه قضاییه ادامه داد: رکن دیگر این نظام، اسلامی بودن آن و دفاع از ارزش‌های الهی و اخلاقی است.


آملی لاریجانی عنوان کرد: حفظ و حراست از این نظام نیاز به مجاهدت دارد و مردم در صحنه هستند و در دفاع از انقلاب خودشان در صحنه حاضر بوده‌اند و امیدوارم در بیست و دوم بهمن امسال نیز بار دیگر با حضور در صحنه انقلاب و آرمانی‌های بلند آن و آرمانهایی که امام راحل تبیین کردند، دفاع کنند.


رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: حضور مردم در صحنه باعث تضمین صلابت نظام بوده و دشمنان این نظام باحضور مردم قطعاً مأیوس از تعرض به کشور ما و سلطه ‌گری می‌شوند.


وی با بیان اینکه مطمئناً مردم ما با شکوه تر در صحنه حاضر شده و از انقلاب دفاع می‌کنند، گفت: ما هم در قوه قضاییه که یکی از ارکان نظام است تلاش می‌کنیم تا از این نظام دفاع کنیم و تلاشمان در مسیر اهداف انقلاب باشد و همین جا با آرمان‌های امام راحل و انقلاب بیعت می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته