دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چمران: دشمن‌تراشی نکنیم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در شورا ما مسئولیت فردی نداریم و نباید مسائل شخصی را با موضوعات مرتبط به شورا درآمیزیم گفت: نظرات برخی افراد ارتباطی با شورا ندارد و شورا جایگاه خودش را دارد.
کد خبر : 59904

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران در تذکر پیش از دستور دویست و بیست و سومین جلسه شورا با انتقاد از اینکه نباید مسائل شورا را به نوعی در صحن مطرح کنیم و بگوییم که برخی بیدارند و بسیاری خوابند اظهار کرد: در شرایط کنونی که این همه دشمن وجود دارد نباید خودمان دشمن‌تراشی کنیم.


وی با بیان اینکه نباید خودمان شورا را به چالش بکشانیم، دمیدن در تنور اختلاف را کار خطرناکی دانست و افزود: نباید شورا را به حاشیه ببریم به خصوص در شرایط کنونی که به اندازه کافی گرفتاری داریم.


رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید در اصحاب رسانه برای مردم مطالب تخصصی مطرح شود که حتی خودمان هم معنای آن را نمی‌دانیم به کلمه عدم افشای روش استهلاک دارایی‌های نامشهود اشاره کرد و گفت: این کارها را نکنید مردم را اذیت نکنید، این برنامه را نباید دنبال کرد.


وی با تاکید بر اینکه انجام این رفتارها همگی حاشیه‌سازی برای شورا است خطاب به اعضای شورای شهر افزود: این رفتارها کار درستی نیست و خواهش می‌کنم جامعه و مردم را خوب بشناسیم و سپس برای منافع آنها عمل کنیم. در شرایط کنونی کشور ما خود نباید مشکل‌تراشی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته