دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس شورای شهر تهران خبر داد

بررسی نرخ کرایه سرویس مدارس روی میز شورای شهر

بررسی نرخ کرایه سرویس مدارس روی میز شورای شهر
رئیس شورای شهر تهران از بررسی نرخ کرایه سرویس مدارس در جلسه علنی امروز شورای شهر خبر داد.
کد خبر : 923547

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی چمران پیش از آغاز دویست‌وپنجاه‌ویکمین جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز شورا گفت: در این جلسه نخست بررسی لایحه احداث آرامستان‌های جدید که مقرر شده در تهران ساخته شود مورد بررسی قرار می‌گیرد که اجازه کلی برنامه داده شود.

وی افزود: در این جلسه یک فوریت این لایحه مطرح خواهد شد؛ اما، چون مکان احداث این آرامستان‌ها مشخص نیست و باید زمین‌ها خریداری شود مباحث جزئی‌تر در جلسات دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در جلسه امروز همچنین اصلاحیه لایحه‌ای در ارتباط با ترمیم و آسفالت شهر برای مواردی همچون لوله‌کشی‌ها و سایر موضوعات دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از آن نیز تعیین نرخ‌های سرویس مدارس مطرح خواهد شد و قطعا پس از تصویب نیز به صورت دقیق اجرا خواهد شد.

وی بررسی حسابرسی سازمان بوستان‌ها برای سال ۱۴۰۲ را یکی دیگر از دستور جلسات امروز عنوان کرد و افزود: در مورد سرویس مدارس در صحن شورا بررسی‌ها صورت می‌گیرد و قیمت هم در صحن شورا مطرح خواهد شد. پیش‌تر سرویس‌های دیگری برای ارائه خدمت آمده بودند؛ اما نتوانستند ارائه خدمت کنند و مشکلاتی ایجاد شد.

چمران در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه وی که در آن اعلام کرده نباید سرنوشت شورای ششم همانند شورای اول شود، توضیح داد: هیچ‌گاه نه این شورا بلکه هیچ شورایی نباید به سرنوشت بد دچار شود و باید وظایف خود را به خوبی انجام دهیم. شورا یک شورای زنده است که افکار مختلفی در آن وجود دارد و در کنار هم باید قرار بگیرند تا با ارائه خدمت به نتیجه مناسب برسند. بی‌تردید نباید هیجانی تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های عمرانی شهر تهران نیز گفت: برنامه خوبی بود ولی خیلی سریع و عجولانه زمان آن مشخص شد و حداقل سه نفر از نمایندگانی که با من تماس داشتند اعلام کردند اگر زمان برنامه زودتر اعلام می‌شد و تنظیم بهتری داشت می‌توانستند در این برنامه حضور پیدا کنند ولی در مجموع برنامه خوبی بود که بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام بود و به سرعت به پیش می‌رود. در حقیقت به جز آزاد راه شهید شوشتری که امسال فاز نخست آن به نتیجه می‌رسد و پروژه بزرگی است، فاز‌های بیشتری دارد که ممکن است بعد‌ها به افتتاح برسد، با افتخار می‌توانیم بگوییم که شورا و شهرداری در پروژه‌های عمرانی به خوبی کار خود را انجام داده است.

وی درباره تحویل اتوبوس‌های وزارت کشور به شهرداری‌ها نیز اظهار کرد: این اتوبوس‌ها توسط وزارت کشور تعیین می‌شود که پس از استفاده در راهپیمایی اربعین حسینی به شهرداری‌ها واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته