دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1394 - 14:39

جعفرزاده: کوچک‌زاده می‌گوید از اینکه برای استعفا به من وقت بدهند می‌ترسند

غلامعلی جعفرزاده امروز ـ دوشنبه ـ در صحن علنی مجلس از میکروفون غلامرضا تاجگردون استفاده کرد تا باز هم ماجرای استعفای مهدی کوچک‌زاده را به مجلس و هیئت‌ رئیسه یادآوری کند.
کد خبر : 58516

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در توضیح این اقدام خود و در پاسخ به این سؤال که چرا اینقدر موضوع استعفای کوچک‌زاده را پیگیری می‌کند؟، اظهار کرد: چرا پیگیری نکنم؟ یکی از همکارانم حقی دارد که باید محقق شود.


وی افزود: او در محافل خصوصی می‌گوید که می‌ترسند با استعفای من موافقت کنند چرا که باید نیم ساعت به من وقت بدهند و من در آنجا مسائل زیادی را مطرح خواهم کرد.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: هیئت رئیسه باید موضوع را روشن کند که آیا آقای کوچک‌زاده استعفایش را پس گرفته است یا نه. اگر این موضوع از سوی هیئت رئیسه روشن نشود باب بدی ایجاد می‌شود؛ چرا که هر کسی می‌تواند استعفا بدهد و بعد پشت پرده بگوید که خیلی جدی نیست یا هست.


جعفرزاده ادامه داد: هیئت رئیسه حق ندارد لابی پشت پرده با کسی داشته باشد.


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی‌ بر اینکه «امروز آقای کوچک‌زاده در پاسخ به فریادهای شما که می‌گفتید هیئت رئیسه به استعفای آقای کوچک‌زاده رسیدگی کند، گفت که من هستم تا به تخلفات شما رسیدگی کنم»، خاطرنشان کرد: کسی نمی‌تواند استعفا بدهد و بعد بگوید که من هستم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته