دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 16:33

دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان: مهمترین رسالت سما ارتقای کیفیت است

دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان مهمترین رسالت سما را ارتقای کیفیت دانست و خطاب به اعضای شورای دانش‌آموزی مدارس سما واحد رشت اظهار کرد: سما تمامی ابزارهای لازم را برای سرآمدی دارد بنابراین شما عملکردها را رصد کنید و با شیوه‌های مختلفی که در اختیار شماست مسایل و مشکلات را پیگیری کنید.
کد خبر : 51889

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رحمت علی صابری حقایق در نشست هم اندیشی با اعضای شورای دانش آموزی مدارس سما واحد رشت با گرامیداشت هفته بسیج گفت: چند نکته کارساز در مورد بسیج مطرح است که تناسبی مهمی با شورای دانش آموزی دارد و آن ذات کار و فعالیت بسیج و شورای دانش‌آموزی است که برگرفته از نیروی جوانی، خودجوشی و داوطلبی است.


صابری با توجه به اهمیت زیرساخت‌ها، فراهم کردن امکانات موجود در مدارس بویژه در حوزه آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و سایت‌های کامپیوتر را جز وظایف مجموعه آموزشی سما دانست و افزود: سما جزئی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است و شما دانش‌آموزان می‌توانید از امکانات موجود دانشگاه با برنامه‌ریزی استفاده کنید.


معاون سما واحد رشت خطاب به دانش‌آموزان گفت: اگر می‌خواهید موفق باشید گام اول داشتن نیت اولیه و آرزو است و برای رسیدن به آن باید اهداف خود را مشخص کنید و برای تحقق این اهداف برنامه های کوتاه مدت داشته باشید.


وی ادامه داد: همه مدارس سما دارای برنامه استراتژیک است و شما اعضای شورای دانش‌آموزی برای ویرایش، بهبود و به حرکت در آوردن این برنامه با مدرسه همکاری کنید.


در ادامه این نشست روسای شورای دانش آموزی مدارس سما به طرح دیدگاه‌های خود در مورد مسائل و مشکلات مدارس پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته