دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرونده «پتروشیمی‌ها» و «قاچاق کالا و ارز» در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده «پتروشیمی‌ها» و «قاچاق کالا و ارز» این هفته در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ قرار دارد.
کد خبر : 518230
IMG10383736.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، نصرالله پژمانفر با اشاره به جلسات هفته جاری کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: پرونده‌های متعددی در حال بررسی و رسیدگی است، تدوین و نهایی شدن این پرونده‌ها پیچیدگی‌های خاص خود را دارد با این حال تلاش شده تا در جلسات این هفته سه موضوع در دستورکار قرار گیرد.


وی افزود: یکی از گزارش‌هایی که در حال آماده شدن است، پرونده  مشکلات مالیاتی، تولید و توزیع محصولات پتروشیمی‌ها است که در نشست‌های گذشته به آن پرداختیم، اکنون باید گزارش‌های متعدد  آن جمع‌بندی، بررسی و نهایی شود.


رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مسئله قاچاق کالا و ارز بود، گزارش این موضوع نیز در حال آماده شدن است تا در صحن کمیسیون مورد ارزیابی نهایی قرار گیرد.


پژمانفر خاطرنشان کرد: بحث‌های دیگری نیز در کمیسیون وجود داشت اما به دلیل پیچیدگی کارها گزارش آن‌ها هنوز نهایی نشده است، با این حال در صورت نهایی شدن مباحث و گزارش‌ها، رسیدگی به سایر بحث‌ها در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.


طبق اعلام کمیسیون اصل 90، اعضای این کمیسیون روزهای یکشنبه و سه شنبه 6 و 8 مهرماه جلساتی خواهند داشت.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته