دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 12:08
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

افزایش 115 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان‌های جنوبی و غربی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش 115 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان‌های جنوبی و غربی خبر داد و گفت: خوشبختانه تا این لحظه تصادفی در این محورها اتفاق نیفتاده است.
کد خبر : 51495

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به سوی مرزهای استان‌های جنوبی و غربی کشور با توجه به تردد زائران اربعین حسینی اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد افزایش نرخ تردد به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه هستیم.
وی با بیان اینکه تردد در این محورها نسبت به روزهای عادی 115 درصد افزایش داشته است، افزود: البته این افزایش تردد باعث به وجود آمدن گره‌های ترافیکی در این محورها نشده و ترافیک در این مناطق روان است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه تصادفی در این محورها اتفاق نیفتاده است.


سرهنگ رحمانی به زائران اربعین حسینی و رانندگانی که قصد عزیمت به مرزهای جنوبی و غربی کشور را دارند، توصیه کرد: این افراد حتما با برنامه‌ریزی لازم بدون خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی کنند و برای تردد در مناطق خوزستانی به خصوص مرز مهران تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ را برای مواقع ضروری به همراه داشته باشند.


وی اضافه کرد: افرادی که قصد سفر به کشور عراق را دارند سفر خود را به روزهای پایانی و نزدیک به اربعین موکول نکنند و همچنین برای بازگشت ساعت مناسبی را انتخاب کرده تا از ازدحام احتمالی جلوگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته