دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1399 - 09:57
به همت دفتر ادبیات مقاومت نهج المقاومة و مرکز فرهنگی شهدا؛

همایش یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سوریه برگزار شد

همایش یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت دفتر ادبیات مقاومت نهج المقاومة و مرکز فرهنگی شهدا در سوریه با حضور جمعیت چند هزارنفری در منطقه ثابتیه استان حمص برگزار شد.
کد خبر : 511101
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، در شب منسوب به حضرت قاسم ابن الحسن علیه‌السلام همایش و اجتماع حسینی باشکوهی باعنوان و موضوع یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شعرا و علما و نخبگان حمص در منطقه ثابتیه این استان برگزار شد.
در این اجتماع چند هزارنفری حسینی که در منطقه ثابتیه استان حمص برگزار گردید ضمن ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، شهدای مقاومت و سید شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی توسط علما و نخبگان و شعرای استان حمص در منطقه ثابتیه مورد توجه و ارادت قرار گرفتند.
این همایش به همت دفتر ادبیات مقاومت نهج المقاومة در سوریه و مرکز فرهنگی شهدا در سوریه با حضور جمعیت چند هزارنفری در منطقه ثابتیه استان حمص برگزار شد.


در این همایش و اجتماع بزرگ حسینی به شجاعت‌ها و منش حسینی گونه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان آن شهید بزرگوار اشاره گردید و سخنرانان و نخبگان، منش حسینی این شهید بزرگوار را برای مردم حاضر در این اجتماع بزرگ تشریح نمودند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته