دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1399 - 15:38
هشدار نجباء؛

سکوت در قبال تجاوز ترکیه، نقشه عراق را تغییر می‌دهد

جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای با انتقاد از سکوت دولت و نهادهای رسمی عراق و انفعال نیروهای نظامی اقلیم کردستان درقبال تجاوز ارتش ترکیه، هشدار داد ادامه روند فعلی به اشغال دائمی بخشی از کشور خواهد انجامید.
کد خبر : 508703
1540995451_xxx.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نجباء با صدور بیانیه‌ای تجاوز ارتش ترکیه به خاک این کشور را به‌شدت محکوم کرد. در این بیانیه با تأکید بر اینکه عراق در پیچ تاریخی مهمی قرار دارد، سکوت دولت و نهادهای رسمی درقبال اشغال مساحت بزرگی از کشور، تخریب منازل و کوچ دادن اهالی به‌وسیله ارتش متجاوز ترکیه، به‌شدت تقبیح شده است.


نجباء عنوان کرد: نيروهای نظامی اقليم كردستان (موسوم به پیشمرگه) كه مسئولیت دفاع از آن مناطق را برعهده دارند، در مقابل تجاوز و غارتگری ارتش ترکیه فقط تماشاچی هستند؛ درحالی که رفتارشان با نیروهای عراقی (دولت فدرال) کاملا متفاوت است.


در ادامه بیانیه هشدار داده شد: سكوت در برابر تجاوزهای اخیر ممكن است به اشغال دائمی بخشی از سرزمين عراق و الحاق آن به تركيه منجر شود كه عواقب وخيمی به‌دنبال خواهد داشت و نقشه کشور را تغییر خواهد داد.


مقاومت اسلامی نجباء در پایان به ملت و حاکمیت عراق توصیه کرد برای دفاع از حریم و تمامیت ارضی کشور، تمام شيوه‌های ديپلماتيك، بين‌المللی، مردمی، نظامی و اقتصادی را به‌كار گیرند و یکی از مهم‌ترين راهكارها، از بين بردن بهانه‌های دشمن است.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته