دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1399 - 11:15
رمضانی*

نظم نوین جهانی در پساکرونا به نفع مستضعفان/ آیا پیشگویی نصرالله به حقیقت می‌پیوندد؟

کارشناس مسائل سیاسی معتقد است که جهان پساکرونا به گفته دبیرکل حزب‌الله لبنان نظم نوین جهانی را دچار تغییرات جدی می‌کند.
کد خبر : 492015
تست کرونا.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی رمضانی در یادداشتی درباره جهان پساکرونا نوشت: «تا الان خیلی‌ها در مورد کرونا و پساکرونا صحبت کردند، برخی آن را باعث نظم جدیدی در جهان می‌دانند و برخی هم اهمیت خاصی از این جهت برای آن قائل نیستند.


اما او کرونا را به موریانه‌‎ای تشبیه کرد که با خوردن پیمان‌نامه قریش باعث نجات مسلمانان از شعب ابی‌طالب (ع) شد. سید حسن نصرالله گفته است که: شاید کرونا امروز باعث لغو محاصره ظالمانه آمریکا علیه برخی کشورها شود. وی تأکید کرد که بالاخره فرج حاصل می‌شود، همان‌طوری که برای رسول‌الله (ص) و بنی‌هاشم پس از محاصره در شعب ابی‌طالب حاصل شد. خداوند سبحانه و تعالی فرجی در کارشان ایجاد کرد و با موریانه‌ای که آن پیمان‌نامه را خورد و قریش را ذلیل ساخت، یاری‌شان کرد.


از روزی که این حرف را شنیدم ذهنم مدام درگیر حرف اوست. چه چیزی چنین نویدی را به ذهن و زبان او آورده است؟ کم‌کم نشانه‌های این پیش‌بینی آشکار شد. تا الان این موارد به چشم من آمده است:


- خودکفایی در تولید اقلام بهداشتی و درمانی مقابله با ویروس کرونا و صادرات به کشورهای مختلف و مدعی حتی کشورهای اروپایی؛


- ارسال چندین کشتی حامل بنزین و تجهیزات پالایشگاهی به ونزوئلا (حیات خلوت سابق آمریکا) که با وجود تهدیدها و عربده‌های مستکبران عالم، یکی پس از دیگری، سالم و باشکوه به مقصد می‌رسند.


آیا نشانه‌های دیگری هم در راه است؟


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته