دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور خبرگان پلیمری؛

دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک برگزار می‌شود+ نحوه ثبت نام

دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک به‌همراه ارائه فرصت‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری این صنعت 30 دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 466666
photo_2020-01-16_16-24-47.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا دومین همایش ملی نوآوری در صنعت پلاستیک به‌همراه ارائه فرصت‌های نوآورانه سرمایه‌گذاری این صنعت از دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، این همایش برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه نگرش‌های فناورانه در صنعت پلاستیک و پلیمر دارد.



این همایش با محورهایی چون نوآوری و شاخص‌های آن در صنعت پلاستیک به‌همراه مطالعه تعدادی از شرکت‌های داخلی، پلاستیک و محیط زیست؛ فرصت‌ها و تهدیدها، ارائه راهکارهای نوآورانه جهت توسعه و بهبود فضای کسب و کار؛ برنامه و مسئولیت دولت و بخش خصوصی، ارائه نیازهای فناورانه صنعت و دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان انجام و به موضوع نوآوری در صنعت پلاستیک می‌پردازد.


این همایش در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک 6 ، برگزار می‌شود و بسیاری از اساتید مطرح کشوری درباره راهکارهای نوآوری در تولید و صنعت پلاستیک در این همایش سخنرانی خواهند کرد.



بنا بر این گزارش و بر اساس برنامه ریزی انجام شده حضور مدیران عامل شرکت های عضو انجمن ملی در این رویداد علمی و پژوهشی رایگان و منوط به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن برای دفتر انجمن است.سایر علاقه مندان نیز می توانند با پرداخت هزینه در این همایش مهم و اثرگذار در توسعه و رشد صنعتی کشور شرکت کنند.


نحوه ثبت نام:


آدرس سایت: innovation.inpia.ir


شماره تماس: 7-88927986-021


برای دریافت فرم ثبت نام و لینک پرداخت به آدرس زیر مراجعه کنید: https://inpia.ir/shownews/12014
 


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته