دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1398 - 09:49
نبوی در نشست ارکان حزب همت:

آغاز فعالیت سازمانی حزب همت/ بیش از 60 درصد اعضا جوانان دهه 60 هستند

دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) گفت: در نخستین جلسه نشست حزب، معارفه و آشنایی را در دستور کار قرار دادیم و این به منزله آغاز فعالیت‌های سازمانی کمیته‌ها و واحدهاست.
کد خبر : 416341
13971015000855_Test_PhotoN.jpg

سیداحمد نبوی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از برگزاری نشست اعضای این حزب در دفتر مرکزی خبر داد و گفت: این نشست فرصتی برای معرفی ارکان حزب با یکدیگر بود و ورود جدی به فاز جدید و عملیاتی بود.


وی افزود: باید برای بالا بردن سطح کار تشکیلاتی و هماهنگ با اهداف حزب تلاش کنیم و اعضا فعالیت جدی خود در این زمینه را آغاز کنند. لذا در این راستا تعامل و همفکری داشتیم.


دبیر کل حزب همت با بیان اینکه معتقدیم اعضا هرکدام باید معرف جریان تحول‌خواهی حزب باشند، تصریح کرد: در نخستین جلسه معارفه و آشنایی را در دستور کار قرار دادیم و این به‌منزله آغاز فعالیت‌های سازمانی کمیته‌ها و واحدهاست.


نبوی با تأکید براینکه البته برخی کمیته‌ها فعال هستند، اما کار را با کندی پیش می‌برند که این با هدفی که مدنظر است فاصله دارد گفت: احکام جدید و ملی حزب همت در جلسه بعدی به اعضا تقدیم می‌شود و مقرر شده استان‌ها، مسئولان کمیته‌های متناظر خودشان را برای صدور احکام به دفتر تهران معرفی کنند.


دبیر کل حزب همت افزود: جمعیتی هستیم که ظرفیت‌های فراوانی داریم و انصافاً هر عضو جوان در حزب همت یک توان و قابلیت است که می‌تواند برای کشور و مملکت و نظام منشأ برکات فراوان شود و معتقدم هر عضو همت باید یک عضو دولت در سایه باشد که با نگاه آگاهانه برای رهایی کشور از بن‌بست‌ها تلاش کند.


وی خاطرنشان کرد: ارکان حزب همت با توجه به همین رویکرد باید هرچه سریع‌تر کمیته‌های خود را در استان‌ها را فعال کرده و نمایندگان خود را مشخص و با آنان نشست جدی برگزار کنند.


نبوی تأکید کرد: بحمدالله روند ارتقای حزب با تلاش‌های فکورانه و مجدانه تمامی اعضا در حال پیشرفت است و این روزها شاهد راه‌اندازی دفاتر در استان‌های کشور هستیم.


دبیر کل حزب همت گفت: کمیته‌های اقوام، کارگران، معلمان، بازنشستگان، اصناف ازجمله کمیته‌هایی هستند که باید هرچه زودتر اعضای خود را اعلام کنند تا بتوانند در کنار 17 کمیته اقتصادی، سیاسی، کارمندان، جوانان، بانوان، ورزشکاران، انرژی و نفت، روابط عمومی و ... فعالیت خود را آغاز کنند.


وی افزود: با صدای بلند اعلام کرده‌ایم جریان تحول‌خواه هستیم و بحمدالله بالای 60 درصد جمعیتمان هم از جوانان دهه 60 هستند لذا می‌توانیم ظرفیت خوب و توانمندی بری کشور باشیم.


نبوی گفت: از تمام اعضا دعوت می‌کنم در صورتی که توان کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس و کمک به کشور را دارند، اعلام کنند و قطعاً در انتخاب کاندیدا اولویت برای اعضای حزب است و از آنان حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات مجلس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته