دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 11:11
فرماندار اهر مطرح کرد:

رسالت دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق شعار سال با ارائه راهکار علمی

فرماندار اهر گفت: دانشگاه‌ آزاد اسلامی می‌تواند با ارائه راهکارهای علمی مناسب در راستای تحقق شعار سال قدم‌های مؤثری بردارد.
کد خبر : 372032
IMG_4716.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، زاهد محمودی صبح امروز در نشست مشترک با اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ضرورت حمایت از مراکز آموزش عالی این شهرستان به عنوان بزرگترین و جامع‌ترین مجموعه دانشگاهی این منطقه تأکید و اظهار کرد:  باید از این ظرفیت برای توسعه منطقه استفاده کرد.


وی اضافه کرد: انتظار داریم مراکز دانشگاهی در سال جدید در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و رونق و  توسعه تلاش مضاعف کنند و در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند با ارائه راهکارهای علمی مناسب برای تحقق این امر قدم‌های مؤثری بردارند.


فرماندار اهر از تلاش‌های انجام شده در حوزه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در سال گذشته قدردانی کرد و خواستار تلاش مضاعف و با اراده بیشتر در سال جدید شد.


در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه از آمادگی این مجموعه برای برگزاری کنکور سراسری شمال‌شرق استان آذربایجان‌شرقی در این مجتمع دانشگاهی خبر داد.


علی سلیمی شاملو با اشاره به اینکه برگزاری آزمون‌های مختلف منطقه به‌دلیل نبود برخی امکانات در مرکز استان آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد و این امر موجب تحمل هزینه و برخی مشکلات دیگر برای شهروندان می‌شود، یادآور شد: این دانشگاه آمادگی دارد به دلیل  امکانات و فضای لازم این‌گونه آزمون‌ها، دوره‌ها و آموزش‌های کوتاه و بلندمدت ادارات و نهادها را در راستای همکاری‌های بین‌بخشی و در راستای عقد تفاهم‌نامه‌ها در این دانشگاه برگزار کند.


وی بر ضرورت حمایت همه‌جانبه مسئولان شهرستان اهر در راستای رونق، تقویت و توسعه هرچه بیشتر این دانشگاه تأکید و از تعامل و حمایت و همکاری تنگاتنگ ادارات با این دانشگاه قدردانی کرد.


توسعه منطقه با حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی


در ادامه این جلسه امام‌جمعه اهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از مراکز مهم علمی ـ فرهنگی شهرستان و منطقه ارسباران عنوان کرد که در طول سال‌های فعالیت خود نقش ارزنده‌ای در راستای توسعه شهرستان داشته است.


حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده اضافه کرد: باید تلاش کنیم، این دانشگاه بیش از پیش و با تلاش همگانی و برنامه‌ریزی بهتر رونق گذشته خود را بازیابد تا پیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی این نهاد مهم علمی و فرهنگی در این شهرستان باشیم و ما نیز در این راستا آماده حمایت و همراهی هستیم.


رئیس شورای فرهنگ عمومی اهر با ابراز رضایت از تلاش‌های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به‌خصوص در حوزه فرهنگی معنوی مطرح کرد: باید با تنوع‌بخشی در برنامه‌های فرهنگی و هنری زمینه جذب جوانان به‌خصوص دانشجویان به اینگونه برنامه‌ها را فراهم کنیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته