دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1397 - 20:27
سرپرست دانشگاه آزاد نور:

کارگاه آموزشی روابط عمومی برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نور گفت : نخستین کارگاه تخصصی آموزشی برای مدیران روابط‌ عمومی واحدهای دانشگاه آزاد استان مازندران در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 354577
photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۴_۱۸-۵۷-۵۰.jpg

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نور، اظهارکرد: به‌مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی با‌عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده» و ضرورت آموزش‌های تخصصی به مدیران و مسئولان روابط عمومی، این واحد دانشگاهی تصمیم به برگزاری کارگاه با موضوعات روابط عمومی و ابزارها، تأثیر ضمیر ناخودآگاه در هنر، بازاریابی، تبلیغات در رسانه، فضای مجازی گرفته‌ است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نور افزود: با توجه به نقش مهم روابط‌ عمومی در عرصه عمومی و اجتماعی و در عرصه سازمانی، ضروری است با تدوین و برگزاری دوره‌های تخصصی و کاربردی مطابق با نیازهای روز، دانش تخصصی و مهارت‌های حرفه‌ای مدیران حوزه روابط عمومی را ارتقا ببخشیم.    


احمدی عنوان‌کرد: کارگاه تخصصی یک‌روزه روابط عمومی واحدهای دانشگاهی آزاد استان مازندران در روز دوشنبه 8 بهمن‌ماه جاری با حضور اساتید برجسته علیرضا گل‌بابا‌زاده و علی سرمستی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار و در پایان به افراد شرکت‌کننده گواهینامه و کارت خبرنگاری اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/4117/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته