دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1397 - 17:42
با حکم امام‌جمعه نور؛

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور مسئول کارگروه دانشگاهيان علم و فناوري شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با حکم امام‌جمعه نور به‌عنوان مسئول کارگروه دانشگاهيان علم و فناوري این شهرستان معرفي شد.
کد خبر : 318897

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از نور، در جلسه شوراي فرهنگ عمومي نور که با حضور اعضا در دفتر امام جمعه برگزار شد، محمد احمدی به عنوان مسئول کارگروه دانشگاهيان علم و فناوري این شهرستان منصوب شد.


در حکم امام‌جمعه نور آمده است: 
جناب آقاي دکتر محمد احمدي
سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامي واحد نور
باسلام و تحيت، نظر به ضرورت و اهميت خاص بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنوني با تبيين مستدل، باورپذير و منطقي، کارآمدي نظام ديني، دستاوردهاي بي‌بديل نظام مقدس اسلامي برآمده از نهضت الهي، مستلزم برنامه‌ريزي جامع، فراگير و بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي پيش رو با عنوان بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است.


حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در ادامه این حکم آورده است: شوراي فرهنگ عمومي نور با تشکيل ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با نگاه به چهار دهه حيات و بالندگي انقلاب اسلامي و با شعار«افتخار به گذشته و اميد به آينده» فعاليت خود را دنبال کرده، لذا جنابعالي را به عنوان مسئول کارگروه دانشگاهيان علم و فناوري تعيين نموده و با عنايت به پيروي از منويات مقام معظم رهبري، آرزوي نوفيق و بهروزي در اين امر خطير را دارم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ نور ana Ananews آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته