دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1397 - 19:27
سرپرست دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد نور اعلام کرد؛

فراهم بودن بستر همکاری مشترک دانشگاه آزاد و نیروی انتظامی نور

سرپرست دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد نور گفت: اين واحد دانشگاهي آمادگی دارد با توجه به امکانات موجود، در زمینه فعالیت‌های علمی و فرهنگی همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.
کد خبر : 316010
photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۳_۱۵-۰۷-۰۳.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از نور، سرپرست دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد نور و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی عصر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل کار نوروزعلی شالیکار، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، هفته نیروی انتظامی را به کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفتند.

سرپرست دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد نور در این دیدار، اظهار کرد: ازجمله مهم‌ترین ارکان حفظ امنیت و آرامش در جمهوری‌اسلامی‌ایران، نیروی باصلابت انتظامی است که حقیقتاً در انجام وظایف خود تمام همت خود را صرف حفظ امنیت و آرامش در جامعه کرده است.

محمد احمدی با قدردانی از اقدامات مفید و مؤثر نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی مجموعه‌ای باثبات و قابل اعتماد در نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ایران است که با اقتدار کامل در مقابله با مجرمان ایستادگی کرده و در خدمت آسایش و آرامش مردم است.    

وی تصریح کرد: اگر آرامش و امنیت در کشور حاکم نباشد، هیچ‌کاری به نتیجه نخواهد رسید و شاهد اختلال شدید در پیشرفت جامعه خواهیم بود و بر همین اساس نیروهای نظامی و انتظامی همیشه با تمام قوا از حقوق مردم دفاع می‌کنند.    

سرپرست دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد نور با بیان اینکه دانشگاه‌ها موجب رونق اقتصاد و تحول در جامعه می‌شوند، تصریح کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی دارد با توجه به امکانات و تجهیزات موجود در زمینه فعالیت‌های علمی و فرهنگی و با توجه به نیاز شهرستان، همکاری‌های لازم را با نیروی انتظامی داشته باشد.  

فرمانده نیروی انتظامی نور نیز در این دیدار با قدردانی از ارتباط مؤثر و خوب دانشگاه‌آزاد‌اسلامی واحد نور با نیروی انتظامی، اظهار کرد: احساس امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای انسانی بوده که توسعه و تعالی را در کشور به‌همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امنیت از نیازهای اساسی فرد و جامعه است و بدون امنیت هیچ‌گونه پیشرفتی در جامعه صورت نمی‌گیرد، گفت: یکی از سازمان‌هایی که بیشترین مسئولیت را در زمینه برقراری حفظ و امنیت اجتماعی بر‌عهده دارد و باید در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کند، نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته