دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 11:51
با حضور مسئول بسيج اساتید دانشگاه‌هاي مازندران انجام شد؛

معارفه مسئول بسيج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

فاطمه هرسج عضو هيأت علمي دانشگاه آزاد اسلامي به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور معرفی شد.
کد خبر : 318460
IMG_20181016_060144_735.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، مسئول بسيج اساتید دانشگاه‌هاي استان مازندران صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج اساتید واحد نور اظهار کرد: سازمان بسيج در نظام  اسلامی جایگاه رفیع و بسیار ارزشمندی دارد، بسیجی باید در همه جهات الگو و اسوه بوده و در انجام وظایف، مأموریت‌ها و در برخورد با مردم  سرآمد و نمونه باشد.


مجتبی بلباسی با بیان اينکه اگر بسیج اساتید، دانشجويي و کارکنان فعال شوند، فرهنگ‌سازی و تولید علم و دانش نیز امکان‌پذیر خواهد شد و برای این کار لازم است تلاش‌های بسیاری صورت بگيرد، گفت: وظیفه بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، خودباوری، تلاش و ارتباط مستقیم با پیش‌برد علم، دانش، تربیت و تزکیه نسل جوان بوده و ازجمله وظایف آن، هدایت جامعه در ابعاد مختلف علمی، فرهنگي و تربیتی است. 


بلباسی بر ضرورت هم‌سوبودن راهبردهاي دانشگاه آزاد اسلامي با سیاست‎های کلان و نظام جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: دانشگاه باید برای مردم و برای حل مسائل و مشکلات مردم باشد و بتواند نیازهای اساسي جامعه را برطرف کند.


مسئول بسيج اساتید دانشگاه‌هاي استان مازندران خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي باید به‌دنبال ایجاد کارآفرینی و اشتغال در جامعه باشد، توسعه کارآفرینی نقش مؤثری در توسعه اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و سیاسی کشور دارد. 


وي با بیان اينکه دانشگاه بايد در حل آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مفید واقع شود، بيان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد نور در سطح شهرستان نه تنها توانست در اين زمينه گام‌هاي مؤثري بردارد، بلکه توانسته در زمينه‌هاي فرهنگي و ديني نيز نقش‌آفريني کند.
    
بلباسی گزارشی کامل از بسيج اساتید دانشگاه آزاد اسلامي استان مازندران ارائه و بر ادامه و پيگيري تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی بین این واحد دانشگاهي و سپاه ناحیه نور تأکيد کرد.


سرپرست واحد نور هم با بيان اينکه دانشگاه آزاد اسلامي در همه عرصه‌هاي بسيج اساتید، کارکنان و دانشجويان پيش‌رو و پيش‌قدم بوده است، گفت:  دانشگاه آزاد اسلامي توانسته موجب خدمات ارزنده در عرصه فرهنگي و ديني باشد و متناسب با نیاز جامعه خدمات مؤثري ارائه کند.


محمد احمدي با قدردانی از تلاش‌های  صدرالدين متولي مسئول سابق بسيج اساتید واحد نور گفت: کمک‌رسانی، رفع نیازها و بسیاری از پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف کشور مرهون تفکر بسیجی است.


سرپرست دفتر بازرسي ويژه هيأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران نيز با اشاره به اینکه کار بسيج، کاري مخلصانه و مؤمنانه است، گفت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین افراد جامعه در آن فعال و نقش دارند. 


صدرالدين متولي افزود: بسیج نهاد آموزشی مقدسی است که با ایجاد پایگاه‌های آموزشي و برنامه‌های مختلف توانسته آثار خوبی را در راستای ارتقای علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور به‌جا بگذارد.


وي با بيان اينکه راه‌حل اقتصاد جامعه، اقتصاد دانش‌بينان است، گفت: نقش بسيج در کشور و اقتصاد مقاومتي مهم است، بسیج می‌تواند با اتحاد و هم‌دلي مردم در کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مؤثر و مفیدی را ایفا کند.


متولي گفت: برای پيشرفت و اجراي بهتر برنامه‌هاي فرهنگي در واحدها، لازم است از دفاتر بسيج واحدهاي دانشگاهي، حمايت‌هاي ويژه‌ای از سوی بسيج دانشگاه‌هاي استان مازندران صورت بگيرد.


فاطمه هرسج مسئول جديد بسيج اساتید واحد نور نيز با بيان اينکه رسالت اصلي بسيج اساتيد شناسايي نيازها، حل مشکلات و معضلات و اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با بصيرت حسيني در اين مسير با موفقيت گام برداريم.


به گزارش آنا،  هرسج عضو هيأت علمي دانشگاه و مدير گروه رشته مهندسي صنايع اين واحد دانشگاهي به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور معرفی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته