دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 16:31
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور :

استادان وابستگي به دانشگاه را به دلبستگي تبديل کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خطاب به استادان این دانشگاه گفت: وابستگي به دانشگاه را تبديل به دلبستگي کنيد.
کد خبر : 315407
photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۳_۱۰-۰۰-۱۷.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از نور، محمد احمدي در نشستی با استادان این دانشگاه با بیان اینکه نباید استاد را صرفاً فردی تعلیم‌دهنده به حساب آورد، گفت: استاد علاوه بر تدریس در حوزه تخصصی خود، فردی تزکیه‌دهنده، مربی و دلسوز است که بسیاری از مسائل و مشکلات دانشجو را لمس کرده و بدون هیچ چشمداشتی در حل آنها تلاش می‌کند.

وي با قدردانی از تلاش استادان در ارتقای سطح علمی دانشگاه و با بیان اينکه حضور مؤثر استادان در دانشگاه بسیار مهم است، عنوان کرد: لازمه توسعه، پیشرفت و زنده‌بودن دانشگاه حضور منظم و به‌موقع استادان است.

سرپرست واحد نور، علم و دانش را وسیله پیشرفت و دانشگاه را مهم‌ترین مرکز در نظام اسلامی برای تربیت نیروهای جوان و انقلابی دانست و گفت: مدیران آینده کشور در دانشگاه ها تربیت می‌شوند و آینده کشور به دست کسانی است که در دانشگاه ها به تحصیل مشغول هستند.

احمدي با بيان اينکه زيربناي هر كشور آموزش و پژوهش است و در كنار آن تزكيه مي‌تواند بسياري از مشكلات جامعه را حل كند، گفت: علم و دانش و نقش استادان دانشگاه در تقویت بنیان‌های علمی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و با تولید ثروت از علم و دانش می‌توان در رشد و اعتلای كشور نقش موثری ایفا كرد که این موضوع در استادان دانشگاه به‌خوبی دیده می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این واحد دانشگاهی، ایجاد دانشگاه نسل کارآفرین است و با توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه، توانسته‌ايم در راستای کاهش وابستگی به شهریه گام‌هاي خوبي برداريم، گفت: وابستگي به دانشگاه را تبديل به دلبستگي کنيد؛ چون معتقدم اگر هر فردي با توجه به نقشی که در دانشگاه دارد، بتواند به کار و مأموریت خود دلبستگی داشته باشد، نقش مؤثری در رساندن دانشگاه به اهداف متعالی دارد.

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته