دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1397 - 10:11
سرپرست دانشگاه آزاد مازندران:

دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت کارآفرینی حرکت کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: برای برون‌رفت از وضعیت بحرانی، دانشگاه باید به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت کند که دانش تبدیل به ثروت شود.
کد خبر : 354977
قائمشهر.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائمشهر، حسین منصوریان روز گذشته در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر گفت: برای برون‌رفت از وضعیت بحرانی، دانشگاه باید به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت کند که دانش تبدیل به ثروت شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه رؤسای واحد قائمشهر با بیان اینکه دانشگاه یک پدیده اجتماعی است، گفت: اگر دانشگاه‌ها برای پیشرفت خود تلاش نکنند قطعاً به سمت زوال و نابودی خواهند رفت.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود درآمد سرشاری که دارد، می‌تواند فضاهایی را ایجاد کند که امروزه نگرانی مالی برایش وجود نداشته باشد.


منصوریان دانشگاه نسل چهارم را دانشگاه کارآفرین با ویژگی‌های تحول‌گرایی، تعالی‌گری، تقاضامحور و توسعه منطقه‌ای بیان کرد و گفت: دانشگاهی کارآفرین است که بتواند در حل معضلات و مشکلات منطقه خود مؤثر باشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از مسئولان، مدیران،کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها خواست تا با اثبات خود در حوزه‌های علمی و ارتباطی به مردم، برای جامعه خود منفعت داشته باشند.


منصوریان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر را یکی از باسابقه‌ترین واحدهای دانشگاهی در شمال کشور معرفی کرد و گفت: یکی از موفقیت‌های ما در استان مازندران می‌تواند استفاده از ظرفیت‌های واحد قائمشهر باشد.


سید حسین ابراهیمیان سرپرست سابق واحد قائمشهر نیز با قدرانی از تمام استادان و کارکنان واحد قائمشهر برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور منصوریان که از اساتید منظم و دقیق است، توانست به یک دانشگاه یکدست و متعهد تبدیل شود.


ابراهیمیان مقوله فرهنگ در دانشگاه‌ها را بیسار مهم خواند و گفت: محور اصلی دانشگاه باید بر مقوله فرهنگ باشد چون تربیت دانشجو در کل دانشگاه‌های دنیا انجام می‌گیرد.


میرامید هادیانی سرپرست جدید واحد قائمشهر نیز با قدرانی از زحمات ابراهیمیان در دوران ریاست دانشگاه، همدلی، همفکری و مشورت را سه رکن اصلی کار خود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: واحد قائمشهر با وجود ظرفیتی که دارد در شمال کشور یکی از واحدهای موفق به شمار می‌رود و امید است تا با همکاری یکدیگر دانشگاه را از این سراشیبی نجات دهیم و برای رشد و تعالی دانشگاه تلاش کنیم.


به گزارش آنا، در حکمی از سوی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، میرامید هادیانی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهرمنصوب شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته