دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1397 - 18:46
سرپرست دانشگاه آزاد نور:

باید افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی را رونق و ارتقا دهیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: باید افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا تاکنون را رونق بخشیده و ارتقا دهیم.
کد خبر : 343577
photo_۲۰۱۸-۱۲-۱۱_۱۵-۰۶-۴۹.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، محمد احمدی عصر امروز در جمع دانشجویان برتر دانشگاه آزاد نور با بیان اینکه در دهه شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی قرارداریم گفت: باید افتخاراتی را که دانشگاه  آزاد در طول این 40 سال کسب کرده، رونق بخشیده و ارتقا دهیم.


وی افزود: باید در این دهه فعالیت‌های زیادی از خودمان نشان دهیم؛ یکی از فعالیت‌ها این است که دانشگاه آزاد اسلامی را به‌  دانشگاه مسئولیت‌پذیر و دانشگاهی که بتواند حل مسئله کند، تبدیل کنیم.


 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نور بیان کرد: بسیاری از پایان‌نامه‌های مقاطع دکتری و کارشناسی‌ارشد وارد صنعت نشده و کاربردی نیست؛ به همین دلیل در نظر داریم با یک نگاه مثبت، دفتر ارتباط با صنعت را  برای رفع مشکل به‌صورت قوی‌تر در این واحد دانشگاهی فعال کنیم.


احمدی توصیه‌ای به دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد در ارتباط با پایان‌نامه کرد و افزود: دانشجویان سعی‌ کنند پایان‌نامه‌های کاربردی را انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.


وی با بیان اینکه بیش از 70 هزار موضوع قرار است در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شود، گفت: لازم است دانشجویان موضوعات تدوین‌شده را انتخاب و به‌صورت کاربردی کار کنند. قرار است منابع مالی هم برای این موضوعات در نظر گرفته شود تا در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام‌های مؤثری برداشته شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نور خاطرنشان کرد: دانشجویان ولی‌نعمت ما هستند و افتخارات جامعه محسوب می‌شوند و لازم است تکریم دانشجو توسط دانشگاهیان به شایستگی انجام شود. 


به گزارش آنا، امسال، هفتمین سالی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور از دانشجویان بر‌تر خود در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و پژوهشی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل می‌‌کند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته