دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1397 - 11:41
سرپرست دانشگاه آزاد نور:

موفقیت سازمان در گرو روابط عمومی موفق است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: هر سازمانی که دارای روابط عمومی قوی‌تر و بهتری داشته باشد آن سازمان موفق خواهد شد.
کد خبر : 356282
photo_۲۰۱۹-۰۱-۲۹_۰۹-۴۵-۱۳.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نور، محمد احمدی روز گذشته در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده» نخستین کارگاه تخصصی آموزشی برای مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد استان مازندران در این واحد دانشگاهی برگزار شد. 


وی گفت: روابط عمومی در هر سازمانی، پیشانی آن سازمان است و موجب ارتقا و تعالی سازمان می‌شود و هر سازمانی که دارای روابط عمومی قوی‌تر و بهتری داشته باشد آن سازمان موفق خواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد نور افزود: یکی از علت‌های اصلی پیشرفت و توسعه سازمان‌های موفق جهان و شرکت‌های بزرگ تولیدیروابط عمومی بسیار بالا و مؤثر آنان است.


وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی در زمان بحرانی و شرایط بسیار حساس مهم است، گفت: روابط عمومی‌ها با جمع‌آوری اطلاعات محیطی می‌توانند نقش مؤثری در زمینه‌های پیشگیری از بروز  بحران، شناسایی و تجزیه‌وتحلیل بحران داشته باشند و توانایی‌های خود را عرضه و با اقدامات مناسب به وضع مطلوب دست یابند.


احمدی بر اهمیت نقش روابط عمومی در تبلیغات و جذب دانشجو تأکید کرد و گفت: درصد بسیاری از جذب دانشجو و معرفی عملکرد و فعالیت‌های واحدهای دانشگاهی نزد جامعه هدف و مخاطبان توسط روابط عمومی‌ها انجام می‌شود و این وظیفه‌ای است که باید بر اجرای شایسته و دقیق آن اهتمام جدی داشت.


وی یادآور شد: امیدواریم که برگزاری این کارگاه یک‌روزه تخصصی، دانش تخصصی و مهارت‌سازی حرفه‌ای در مدیران حوزه روابط عمومی را ارتقا ببخشیم و مدیران بتوانند استفاده لازم را از این دوره ببرند.


به گزارش آنا، کارگاه تخصصی یک‌روزه روابط عمومی واحدهای دانشگاهی آزاد استان مازندران با حضور اساتید برجسته علیرضا گل‌بابازاده و علی سرمستی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار و در پایان به افراد شرکت‌کننده گواهینامه و کارت خبرنگاری اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته