دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 11:53
احمدی خبر داد:

راه‌اندازی دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی نور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: امروزه توسعه پایدار کشورها در گرو تولید علم و پژوهش است و در این راستا دفتر ارتباط با صنعت را راه‌اندازی کردیم.
کد خبر : 354029
photo_۲۰۱۹-۰۱-۱۹_۱۱-۵۸-۱۴.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  نور،  محمد احمدی صبح امروز در نشست مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای چمستان، هدف از این همکاری را کیفی‌سازی دانشگاه و فعالیت‌های پژوهش‌محور دانست و اظهار کرد: در راستای توانمندسازی دانشجویان و مطابق با نیازهای منطقه‌ای و بازار کار و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی و انجام طرح‌های تحقیقاتی در زمینه‌های فوق با مرکز فنی و حرفه‌ای چمستان به تفاهم رسیدیم.


وی اضافه کرد: استفاده بهینه از توانایی‌های علمی و پژوهشی دوطرف برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی، برگزاری نشست‌های علمی مشترک و تبادل دانش و اطلاعات، همکاری اجرای پروژه‌های پژوهشی، بازدید از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و همکاری‌های لازم در مورد پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و ارتقای سطوح مهارت‌های عمومی دانشجویان از محورهای این تفاهم‌نامه است.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با بیان اینکه امروزه رشد اقتصادی و توسعه پایدار کشورها در گرو تولید علم و پژوهش است، عنوان کرد: یکی از راهکارهای تحقق این مهم، ارتباط مؤثر دانشگاه با صنعت است. به همین منظور دفتر ارتباط با صنعت را در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی کردیم. این دفتر در راستای ارتقای دستاوردهای علمی، پژوهشی و برای رسیدن به خودکفایی، ایجاد کارآفرینی، ارتقای کیفیت و کاستن از اتکای صرف به شهریه دانشجویی، مسئولیت هدفمندکردن تحقیقات دانشگاهی با نیازهای صنعت را بر عهده دارد.


انتهای پیام/4078/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته