دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کتاب جامع آموزش تجوید و مفاهیم قرآنی «نسیم انس الوان 2» منتشر شد

کتاب جامع آموزش روخوانی و روان‌خوانی به روش نوین نوشته استاد حسینعلی شریف با تجدیدنظر جدید با عنوان «نسیم انس الوان 2» منتشر شد.
کد خبر : 354111
ok.jpg

حسینعلی شریف در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از انتشار کتاب جدید خود در حوزه آموزش روخوانی و روان‌خوانی به روش نوین خبر داد و گفت: به‌تازگی کتاب جامع تجوید و مفاهیم قرآنی بنده با تجدیدنظر با عنوان «نسیم انس الوان 2» منتشر و روانه بازار شد.


وی افزود: این کتاب حاوی مطالب کامل و جامع نسیم انس یک تا چهار است که درگذشته هر جلد از این کتاب‌ها به‌صورت مستقل به مباحث تجوید و مفاهیم قرآن در سطوح مختلف می‌پرداختند، اما این کتاب آموزش روخوانی و روان‌خوانی را به روش نوین به‌صورت جامع پرداخته است.


این پیشکسوت قرآنی با بیان اینکه در کتاب جدید «نسیم انس الوان 2» اضافات حذف و سبک جدید روخوانی و روان‌خوانی به روش نوین آموزش داده‌شده است، تصریح کرد: این کتاب بسیار دقیق است و آموزش‌های تجوید قرآن را به‌روز آموزش می‌دهد و برای مدرسان و استادان قرآنی بسیار قابل‌استفاده است.


وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب آموزشی را از طریق انتشارات طراوت و کاتبان وحی تهیه کنند یا با شماره تلفن 22194814 و پیش‌شماره 021 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب