دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1397 - 16:40
رئیس دانشگاه ارومیه:

پروژه بهسازی آب در دانشگاه ارومیه در حال انجام است

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: برای تأمین منابع مالی فعالیت‌های عمرانی نظیر طرح بهسازی‌ آب و تکمیل دانشکده فنی با سازمان برنامه و بودجه مذاکره کرده‌ایم.
کد خبر : 348661
رحیم.jpg

رحیم حب نقی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مورد عملکرد وزارت علوم بیان کرد: درمجموع عملکرد وزارتخانه خوب است، وزارت علوم در سطح کلان وظایفی دارد که آن‌ها را خوب انجام می‌دهد. با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور فضای دانشگاه‌ها آرام است و در حال پیگیری برنامه‌ها هستند.


وی در مورد فعالیت‌های عمرانی دانشگاه ارومیه گفت: تعداد اندکی از پروژه‌های عمرانی باقی‌مانده است؛ در حال حاضر با سازمان برنامه‌ و بودجه در حال مذاکره هستیم که منابع مالی مورد نیاز اختصاص یابد و طرح‌های عمرانی معلق را به اتمام برسانیم که یکی از این پروژه‌ها در مورد بهسازی آب است. پروژه دیگری به نام دانشکده فنی داریم که رئیس‌جمهور هنگام بازدید از ارومیه، بودجه‌ای را برای آن در نظر گرفتند که امیدوارم دانشکده فنی تکمیل شود.


رئیس دانشگاه ارومیه در مورد خوابگاه‌های دانشجویی عنوان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه ارومیه در منطقه خاصی قرار دارد، به دانشجویان بومی نیز خوابگاه نیز ارائه می شود. اینجا مثل شهرهای بزرگ نیست که تردد دانشجویان به سهولت انجام شود، بنابر این به جمعیت بیشتری خوابگاه می‌دهیم. تعداد دانشجویان متقاضی خوابگاه در دانشگاه ارومیه از استاندارد معمول در سطح کشور بیشتر است و تعداد زیادی خوابگاه اجاره‌ای و استیجاری در اختیار گرفته‌ایم.


حب نقی در مورد سلف‌های دانشجویی گفت: سلف‌های دانشگاه ارومیه وضعیت مناسبی دارد اما به علت گرانی اقلام و تغییرات قیمت طبیعی است که غذاها گران‌تر از گذشته شود؛ پیمانکاران را تحت‌فشار قرار داده‌ایم که کیفیت غذا را پایین نیاورند و سعی می‌کنیم که از دولت یارانه بیشتری بگیریم.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته