دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1397 - 13:40
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

خنثی‌شدن تهدیدات دشمنان با هوشیاری مرزبانان

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به کشور اظهار کرد: با هوشیاری نیروهای مسلح و مرزبانان، تهدیدات آنها را خنثی کرده‌ایم.
کد خبر : 347645

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، قاسم رضایی در دوره عالی عملیات مرزی فرماندهان پاسگاه‌های مرزی سراسر کشور با تأکید بر لزوم برگزاری دوره‌های عالی مدیریتی، اظهار کرد: لجمن مدیریت مرزها در مرزبانی، پاسگاه‌های مرزی هستند که برگزاری دوره‌های عالی طی چند سال گذشته، در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است.


وی افزود: مرزبانی، رده مقدم نیروهای مسلح است و پاسگاه‌های مرزی سنگر دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با توجه به اهمیت مراقبت از مرزها، اجرای مأموریت‌ها باید نظامی، دفاعی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی باشد.


فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تهدیدات موجود در مرزها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که تهدیدات برون مرزی دارد که این تهدیدات با تدابیر داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای مسلح به‌ویژه مرزبانان خنثی شده و دشمنان نظام و انقلاب همواره در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده و در آینده نیز به اهداف خود در ایران اسلامی دست نخواهند یافت.


رضایی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه  طرح‌ریزی و برآورد عملیاتی در مناطق مرزی باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم بر تحرکات دشمن اشراف داشته باشیم و مقتدرانه در مقابل آنها ایستادگی کنیم، ادامه داد: باید در کنار ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی، به حفظ روحیه انقلابی، جهادی و ایثارگری توجه ویژه‌ای داشت.


وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های دانشکده علوم و فنون مرزی دانشگاه علوم انتظامی امین، افزود: هدف از برگزاری دوره‌های مدیریتی، غنی کردن فرماندهان است تا بتوانند بر ضعف‌ها غلبه کنند.


فرمانده مرزبانی ناجا خطاب به فرماندهان مرزبانی گفت: منش پدرانه در رفتار با کارکنان را نصب‌العین خود قرار داده و برای آنها الگو باشید تا با تقویت حس تعامل و تعهد، امور و مأموریت‌ها بهتر از گذشته پیش رود.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته