دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1397 - 10:21
فرمانده مرزبانی ناجا:

تقویت تجهیزات دریایی در دستور کار مرزبانی ناجاست

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تقویت تجهیزات دریایی و شناورهای تندرو در دستور کار مرزبانی قرار دارد.
کد خبر : 354641
AndroidOnlineNewsImage.png

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، قاسم رضایی در جلسه شورای تأمین شهرستان کنگان در استان بوشهر گفت: دیار قهرمان‌پرور استان بوشهر مهد دلیرانی همچون رئیسعلی دلواری است و این فرد یکی از مرزبانان برجسته ایران اسلامی بود که یاد و خاطرش هرگز نباید از یاد مردم برود.


وی با بیان اینکه موضوع امنیت، آرامش و آسایش مردم و ساحل‌نشینان از دغدغه‌های اصلی و از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: مشکلات و مطالبات ساحل‌نشینان و اتحادیه‌داران صیادی باید با همکاری همه سازمان‌ها و متولیان به‌‌صورت قانونی مرتفع و برطرف شود.


فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: خلیج فارس از اهمیت خاص و فوق‌العاده‌ای برخوردار است و تردد از این دریای استراتژیک مهم بوده و تأمین امنیت آن جایگاه ویژه‌ای دارد.


رضایی گفت: مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و اقلام ضدفرهنگی نیز از وظایف مرزبان است و  اقدامات ما در این راستا به‌صورت جدی دنبال می‌شود.


وی تصریح کرد: تقویت تجهیزات دریایی و شناورهای تندرو در دستور کار مرزبانی قرار دارد و قطعاً با ارتقای توان عملیاتی کارکنان و افزایش امکانات، امنیت مرزهای جمهوری اسلامی  ایران تقویت خواهد شد.


انتهای پیام/4110/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته