دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون مرزبانی ناجا:

امنیت مردم خط‌ قرمز مرزبانان ناجاست

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا تأمین امنیت مردم را خط‌ قرمز مرزبانان ناجا دانست و گفت: مأموران ما برای تأمین امنیت کشور از جان خود نیز عبور می‌کنند.
کد خبر : 323402
556.jpg

سردار رهام‌بخش حبیبی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت مرزها از لحاظ امنیت و خدمت‌رسانی مرزبانی ناجا به زائران اربعین حسینی در مرزهای سه‌گانه کشور اظهار کرد: مأموران مرزبانی نیروی انتظامی از یک ماه قبل از مراسم اربعین در آماده‌باش کامل بودند و شبانه‌روز تلاش کردند تا زائران با آرامش کامل به کشور عراق بروند و خوشبختانه با تلاش مأموران مرزبانی و همکاری زائران مراسم اربعین امسال بدون هیچ مشکلی برگزار شد.


وی با اشاره به شهدای بی‌شمار مرزبانی ناجا برای تأمین امنیت کشور اظهار کرد: مرزبانان تأمین امنیت مردم را خط‌ قرمز خود می‌دانند لذا برای رسیدن به این هدف حتی از جان خود نیز می‌گذرند چرا که حفظ نظام و تأمین امنیت کشور را امری مقدس و شایسته می‌دانند.


معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مأموران مرزبانی با تمام توان با اشرار و افرادی که قصد ورود به کشور با اهداف خرابکارانه را دارند مقابله می‌کنند، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر امنیت مطلوبی در مرزهای کشور برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد.


حبیبی در پایان از عزم جدی مرزبانی برای مقابله با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در مرزهای کشور خبر داد.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته