دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده مرزبانی ناجا:

همراه داشتن روادید برای سفر به عراق الزامی است/ زائران نگران امنیت سفر نباشند

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به آماده‌باش نیروهای مرزبانی پلیس در ایام اربعین گفت: همراه داشتن روادید سفر برای زائران اربعین حسینی(ع) الزامی است.
کد خبر : 317905
355.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار قاسم رضایی در گفتگو با رادیو اربعین در خصوص تمهیدات مرزبانی ناجا برای تامین امنیت  و خدمت‌ به زائران اربعین حسینی(ع) گفت: قرارگاه مرزبانی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی از 15 مهر سال جاری فعالیت رسمی خود را در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه آغاز کرده و با تلاش فراوان، آماده و پا به‌کارند. هرچقدر که به اربعین نزدیک می‌شویم جمعیت حاضر در مرزها نیز افزایش پیدا می‌کند و مرزبانان ناجا با اخلاص تمام، در خدمت عاشقان اباعبدالله هستند.


وی اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته، نیروهای مرزبانی ناجا با تمام وجود، مرزهای غربی کشور را تحت پوشش کامل قرار می‌دهند لذا زائران هرگز نگران بحث امنیت نباشند و با آرامش کامل به این سفر معنوی فکر کنند. مأموران مرزبانی ناجا در ایام اربعین در آماده‌باش کاملند و به امید خدا و همت جوانان مرزبان ناجا هیچ مشکل امنیتی به‌وجود نمی‌آید.


فرمانده مرزبانی ناجا خطاب به کسانی‌که روادید ندارند و قصد اعزام به عراق را دارند، اظهار کرد: زائرانی که گذرنامه و ویزا ندارند هرگز به مرزهای غربی کشور نیایند چرا که با تدابیر اندیشیده شده توسط مأموران ناجا، امکان خروج این افراد از مرز وجود ندارد و در صورت مشاهده با آن‌ها برخورد خواهد شد.


وی گفت: با توجه به افزایش تردد زائران در مرزها، به زائران اربعین حسینی(ع) توصیه می‌کنیم سفر خود را به روزهای پایانی ایام اربعین موکول نکنند.


انتهای پیام/4076/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته