دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1397 - 11:01
در دانشگاه آزاد بوشهر؛

تیم‌های فینالیست مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد مشخص شدند

مسابقات نیمه‌نهایی فوتبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی (جام شهید رئیسعلی دلواری) با شناخت تیم‌های فینالیست به ایستگاه آخر رسید.
کد خبر : 345552
DSC_9431.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، تیم‌های بوشهر، البرز، آذربایجان‌شرقی و خوزستان با امید صعود به فینال مسابقات فوتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی و رؤیای قهرمانی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی (جام شهید رئیسعلی دلواری) مقابل هم صف‌آرایی کردند.


در این دیدارها در بازی نخست تیم‌های البرز با آذربایجان شرقی و در دیدار دوم تیم‌های بوشهر و خوزستان باهم رقابت کردند.



هر دو دیدار این مرحله در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا برای مشخص شدن تیم‌های راه‌یافته به بازی نهایی، ضربات مرگبار پنالتی تعیین‌کننده باشد.



تیم‌های خوزستان و البرز با برتری مقابل بوشهر و آذربایجان شرقی جواز حضور در فینال مسابقات را به دست آوردند و تیم‌های بوشهر و آذربایجان شرقی برای کسب مقام سومی و نشان برنز این بازی‌ها به مصاف هم خواهند رفت.



به گزارش آنا، تیم‌های خوزستان و البرز در مرحله گروهی این مسابقات در گروه سوم قرار داشتند که بازی آنان در مرحله گروهی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. دو تیم بوشهر و آذربایجان‌شرقی نیز در مرحله گروهی باهم دیدار کرده بودند که نتیجه آن دیدار 2 بر یک به سود آذربایجانی‌ها رقم خورده بود.


انتهای پیام/4121/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته