دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1397 - 12:03
با شعار ورزش، ارزش و دانش؛

مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

مسابقات سراسری فوتبال چمنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با رژه گروه‌های ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر آغاز شد.
کد خبر : 344232
image_2018_12_15-0_6_29_385_YLS.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مسابقات فوتبال چمنی دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی به مدت پنج روز و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.


این مسابقات در چهار گروه و با حضور 11 تیم ورزشی از سراسر کشور در زمین چمن مجتمع آموزشی عالی‌شهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می‌شود.


تیم‌هایی از استان‌های سمنان، آذربایجان‌شرقی و غربی، البرز، تهران، خوزستان، همدان  سیستان و بلوچستان، یزد و قزوین و به میزبانی واحد بوشهر  در این مسابقات باهم رقابت خواهند کرد.


با قرعه‌کشی انجام‌شده،  تیم‌های علوم تحقیقات تهران، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در گروه یک، قزوین، همدان و یزد در گروه دو، خوزستان، سمنان و البرز  در گروه سه و تیم‌های بوشهر و آذربایجان‌شرقی در گروه چهار این مسابقات باهم دیدار خواهند کرد.


به گزارش آنا، در آیین افتتاحیه این مسابقات که با شعار ورزش، ارزش و دانش انجام شد، کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، اسماعیل عبداللهی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر، محمد نجفی رئیس هیأت فوتبال بوشهر و جمعی از مسئولان ورزشی و اداری استان حضور داشتند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته