دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1397 - 13:28
رئیس دانشگاه آزاد بوشهر:

اهمیت به ورزش بیانگر درک صحیح از مأموریت‌ دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: اهمیت به ورزش در دانشگاه بیانگر درک صحیح از مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 344345
image_2018_12_15-0_6_51_971_H9p.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی روز گذشته در مراسم افتتاح مسابقات سراسری فوتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری و میزبانی از این مسابقات نه‌تنها افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است؛ بلکه برکات ارزنده‌ای نیز نصیب ورزش استان خواهد کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در سطح کشوری و با تلاش و مساعدت همه‌جانبه مدیران ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آن‌هم بعد از وقفه دوساله را باید به فال نیک گرفت، تصریح کرد: این فعالیت مهم، نویدبخش رونق دوباره و جدی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های گسترده خود را فقط در بخش‌های علمی و پژوهشی معطوف نکرده است، اظهار کرد: به برکت آموزه‌های دینی تلاش بسیار ستودنی در امر ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته که این بیانگر درک درست مسئولان دانشگاه از مأموریت دانشگاه است.


عبداللهی ادامه داد: حضور تیم‌های مختلف ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی گواه این موضوع است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در شریعت مقدس اسلام بر امر ورزش تأکید بسیار شده است، تشریح کرد: پیامبر عظیم‌الشأن اسلام از ورزش به‌عنوان بهترین تلاش، تفریح و حق فرزند بر والدین نام‌برده است.


وی اشاره به شعار مسابقات که «ورزش، دانش، ارزش» تعیین‌شده است، گفت: مقام معظم رهبری امر به ورزش را امربه‌معروف می‌دانند که این متضمن جنبه ارزشی ورزش است.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بحمدالله پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به ورزش به‌عنوان امر مهمی که آثار و برکات مثبت فردی، اجتماعی، ملی و بین‌المللی را با خود همراه دارد، توجه شده است، اظهار کرد: ورزش و تربیت بدنی در کشور و در میان آحاد مردم، به ویژه جوانان و دانشجویان رونق گرفته و زیرساخت های لازم فراهم شده است.


انتهای پیام/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته