دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1397 - 12:59
با پایان دور گروهی؛

مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله حذفی رسید

مسابقات دور گروهی فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر با مشخص‌شدن تیم‌های صعودکننده به مرحله حذفی به پایان رسید.
کد خبر : 344955
image_2018_12_15-0_6_34_568_LRk.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در چهار گروه و با حضور ۱۱ تیم از سراسر کشور در بوشهر در حال برگزاری است.


در گروه نخست این بازی‌ها که تیم‌های علوم تحقیقات تهران، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان حضور داشتند، پس از بازی‌های مرحله گروهی، تیم‌های علوم تحقیقات و سیستان و بلوچستان به مرحله حذفی راه یافتند.


در گروه دوم نیز تیم‌های قزوین و همدان بهتر کارکرده و بالاتر از تیم یزد در جدول قرار گرفتند و به مرحله بعدی صعود کردند.


در گروه سوم مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، بعد از انجام بازی میان تیم‌های خوزستان، سمنان و البرز، دو تیم خوزستان و البرز از این گروه جواز صعود به مرحله بعد را به دست آوردند.


از گروه چهارم این مسابقات تیم‌های بوشهر و آذربایجان شرقی صعود کرده و به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


بعد از پایان یافتن دور مقدماتی، در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی که با حضور نمایندگان ورزشی سازمان مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، کمیته برگزاری مسابقات و نماینده تیم‌های راه‌یافته به این دور برگزار شد، در بازی نخست از این مرحله تیم‌های خوزستان با سیستان و بلوچستان باهم دیدار خواهند کرد.


در دیگر بازی‌ها نیز تیم‌های علوم تحقیقات با البرز، قزوین با آذربایجان شرقی و در آخرین بازی بوشهر  با همدان مسابقه خواهند داد.


انتهای پیام/4120/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته