دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1397 - 13:29

4 تیم مرحله پایانی مسابقات فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شدند

چهار تیم مرحله پایانی مسابقات فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی جام شهید رئیسعلی دلواری مشخص شدند.
کد خبر : 345292
DSC_9446.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که با نام جام شهید رئیسعلی دلواری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در حال برگزاری است، عصر دیروز با برگزاری دیدارهای یک‌چهارم نهایی ادامه یافت و چهار تیم صعودکننده به مرحله نهایی این مسابقات مشخص شدند.


تیم‌های بوشهر، البرز، آذربایجان شرقی و خوزستان با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی جام شهید رئیسعلی دلواری  شدند.


در بازی نخست دیدار یک چهارم نهایی تیم‌های خوزستان با سیستان و بلوچستان باهم دیدار کردند که خوزستان با برتری مقابل سیستان و بلوچستان به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.


در بازی دوم نیز دو تیم علوم تحقیقات و البرز مقابل هم قرار گرفتند که البرزی‌ها در این بازی به برتری رسیدند.


نتایج در بازی‌های سوم و چهارم این مرحله این‌گونه رقم خورد که در بازی سوم دو تیم قزوین با آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند و این آذربایجانی‌ها بودند که موفق به شکست حریف خود شدند و در بازی آخر این دور، تیم بوشهر با شکست تیم همدان نام خود را به عنوان چهارمین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی ثبت کرد.


به گزارش آنا، بعد از پایان یافتن مسابقات یک چهارم نهایی، تیم‌های البرز با آذربایجان شرقی اولین بازی دور نیمه نهایی را انجام خواهند داد و دو تیم بوشهر و خوزستان برای صعود به دیدار نهایی با هم رقابت خواهند کرد.


انتهای خبر/4120/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته