دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1397 - 07:25
کلانتری مطرح کرد؛

انگیزه عامل اصلی ارتقای کیفیت مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست فنی مسابقات فوتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد انگیزه مناسب، عامل اصلی ارتقای کیفیت مسابقات ورزشی دانشجویان در دانشگاه است.
کد خبر : 345770
کلانتری.JPG

رضا کلانتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر، سطح مسابقات  ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را قابل قبول و مطلوب توصیف کرد و گفت: در این مسابقات علاوه بر حضور بازیکنان حرفه‌ای از باشگاه‌های معتبر لیگ‌های برتر، جام آزادگان و دسته دوم و سوم کشور، شاهد درخشش دانشجویان جوانی هستیم که قطعاََ در آینده از آنان بیشتر خواهیم شنید.


وی با بیان اینکه انتخاب بوشهر به عنوان میزبان این مسابقات، انتخابی هوشمندانه از سوی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بود، اظهار کرد: در کنار کیفیت مطلوب میزبانی نظیر زمین چمن و استادیوم استاندارد، خوابگاه‌های مجهز، سالن غذاخوری تمیز و غذاهای باکیفیت و آب‌وهوای مطلوب بهاری بوشهر بر انتخاب دقیق مسئولان ورزشی صحه گذاشته است.


سرپرست فنی مسابقات فوتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این انتخاب مدبرانه و دقت در برگزاری باکیفیت همه‌جانبه مسابقات، نشان از دغدغه بسیار بالای دانشگاه آزاد اسلامی در حفظ سلامت روح و جسم و ارتقای روحیه نشاط و سازندگی دانشجویان دارد.


کلانتری افزود: عامل انگیزشی معنوی و مادی در کنار انگیزه سلامتی، یک شاخص قوی و راهکاری مناسب برای جذب جوانان به ورزش درون و برون دانشگاهی و مقابله با رخوت و سستی در دانشگاه و جامعه است.


وی حضور تیم‌ها با همراهان غیر ورزشی را در این مسابقات که منجر به استفاده از دانشجویان فوتبالیست برای هدایت تیمشان در کنار زمین می‌شد را تنها نقطه منفی بازی‌ها دانست و اظهار کرد: هرچند گاهی  قوانین و مقررات دانشگاهی اجازه حضور چهره‌های برجسته ورزشی را به عنوان سرپرست در کنار این جوانان نمی‌دهد؛ اما با تدابیر ویژه می‌توان از استادان رشته‌های تخصصی ورزش دانشگاهی در همراهی تیم‌ها بهره برد.


سرپرست فنی مسابقات فوتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی با تمجید از میزبانی مناسب دانشگاه آزاد بوشهر، تلاش تمامی مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه دکتر جوانمرد و کتال و مسئولان دانشگاه آزاد بوشهر را قابل‌قدردانی دانست.


وی اظهار کرد: با نیازسنجی و پیش‌بینی مناسب و ضرورت استفاده از داوران برجسته کشور در امر قضاوت این بازی‌ها و همکاری بسیار مطلوبی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان بوشهر صورت گرفت، داوران نامداری این بازی‌ها را سوت زدند که ستودنی است.


انتهای پیام/4120/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته