دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1397 - 10:49

حریق سینما پردیس زندگی تکذیب شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی حادثه حریق در سالن نمایش سینما را رد کرد و گفت: فقط اتصالی سیم برق یخچال در این قسمت منجر به بروز دودگرفتگی و تجمع دود شده بود.
کد خبر : 331924

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به اخبار فضای مجازی مبنی بر وقوع آتش سوزی در سینما پردیس زندگی در غرب تهران اشاره و بیان کرد: حدود ساعت 7 صبح امروز پنجشنبه دود گرفتگی در داخل این محدوده مشاهد شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی پس از دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.


وی افزود: ماموران آتش نشانی با کمک نگهبان مجموعه به طبقه سوم رسیدند که مشخص شد اتصالی سیم و کندسوزی یخچال عامل بروز دود بود و خوشبختانه هیچ ارتباطی با فضای سالن نمایش نداشت و این دود گرفتگی حتی شعله آتش نیز به همراه نداشت و تنها شاهد تجمع دود بودیم که آن‌هم در همه ساختمان و طبقات منتشر نشده بود.


سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: خوشبختانه فقط یک نگهبان دچار دود گرفتگی شده بود که به صورت سرپایی درمان و به نیروهای اورژانس انتقال یافت و به طور کلی خبر آتش سوزی در سالن سینما رخ نداده و تنها تجمع دود گرفتگی ناشی از اتصالی سیم برق یخچال بوده است.
 


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته