دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 13:10
سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد

مهار آتش‌سوزی در انبار 300 متری لوازم یدکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حریق انبار لوازم یدکی خودرو در میدان امام خمینی(ره) گفت: زبانه‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود که به‌سرعت اطفاء شد.
کد خبر : 329366
57645283.jpg

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حریق ظهر امروز در بازار تهران اظهار کرد: ساعت 12:06 ظهر امروز حریق یک انبار لوازم یدکی خودرو واقع در میدان امام خمینی(ره) خیابان امیرکبیر کوچه سراج‌الملک به سامانه 125 آتش نشانی اعلام می‌شود که در پی این حادثه بلافاصله نیروهای عملیاتی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


وی یادآور شد: پس از حضور آتش‌نشانان مشخص شد انباری به وسعت بیش از 300 متر در دو طبقه دچار حریق شده است که این انبار مملو از لوازم یدکی و بورس لوازم خودرو بود که زبانه‌های آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود که با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی از گسترش آتش جلوگیری شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ‌یک از عوامل آتش‌نشانی مصدوم نشده‌اند، افزود: خوشبختانه حریق اطفاء شد و هم اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند، علت حادثه نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته