دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 09:26
سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد:

مرگ جوان 23 ساله در حادثه برخورد کامیونت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه کامیون و کامیونت در اتوبان همت گفت: یک جوان در این حادثه جان خود را از دست داد.
کد خبر : 327676
57496765.jpg

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه کامیون اظهار کرد: ساعت 05:52 صبح امروز حادثه برخورد دو دستگاه کامیون و کامیونت در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت بعد از بزرگراه امام علی(ع) به سامانه 125 آتش نشانی گزارش شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری یادآور شد: پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و امکانات هیدورلیکی به محل اعزام شدند.


وی افزود: در کامیونت علاوه بر راننده یک سرنشین نیز همراه بود که متأسفانه به دلایل نامشخصی با عقب یک کامیون برخورد کرد که به دلیل شدت حادثه اتاق کامیونت به کلی ویران شده بود البته همزمان با رسیدن مأموران آتش‌نشانی راننده خودرو توانسته بود از خودرو خارج شود اما شاگرد راننده که جوان 23 ساله‌ای بود که اتاق خودرو محبوس شده بود.


به گفته ملکی، با تلاش مأموران اتاقک خودرو با تجهیزات هیدرولیکی باز شد و جوان را از خودرو خارج کردند البته به دلیل شدت حادثه در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داد.


وی یادآور شد: علل بروز این حادثه از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است بر همین اساس به رانندگان خودروهای سنگین توصیه می‌کنیم در زمان احساس خستگی در حاشیه بزرگراه توقف نکنند بلکه برای استراحت در مناطق امنی که در کنار جاده مشخص شده توقف کنند همچنین در شب فلاشر خودرو را روشن کنند و در روز نیز موانعی در اطراف خودرو قرار دهند تا سایر رانندگان از توقف آنها مطلع شوند.


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف جلال ملکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته